Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je 17 Apr 2014, 17:27



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 
Odlievanie z cinu
Hľadať:
Facebook Twitter Vybrali Sme  
 
Autor Správa
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 3.6.2007
Príspevky: 4858
Bydlisko: Nakŕmte prežraných
Karma: Level +5
Príspevok Odlievanie z cinu
Potrebujem zistit z coho je najlepsie spravit formu na odlievanie niecoho z cinu...nieco co sa neposkodi, alebo neroztopi. a aby to nebolo nejake drahe, pripadne, co je beznym materialom na robenie formy pre cin? Mam jednu figurtku ktoru potrebujem odliat...konkretne ide o sachovu figurku.


26 Nov 2009, 12:10
Profil  WWW
King
King
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 23.11.2006
Príspevky: 1921
Karma: Level +4
Príspevok 
Sadra?


26 Nov 2009, 12:40
Profil  
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 3.6.2007
Príspevky: 4858
Bydlisko: Nakŕmte prežraných
Karma: Level +5
Príspevok 
Si myslis ze sadra vydrzi 240°C-300°C ? Ja som pocul o nejakej pieskovej forme ci nieco take.


26 Nov 2009, 13:07
Profil  WWW
King
King
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 23.11.2006
Príspevky: 1921
Karma: Level +4
Príspevok 
Samozrejme ze vydrzi...Co myslis ze zhori?Do tych 350°C je modelarska sadra uplne v pohode...Inac namiesto zbytocnych kecov staci zagooglit
:wink:
Ja som odlieval Cin do sadry...Dokonca v pripade nudze aj do blata :)


26 Nov 2009, 13:34
Profil  
Darca
Darca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.6.2008
Príspevky: 7521
Bydlisko: pod železničným mostom
Karma: Level +6
Príspevok 
ja som nedávno odlieval do sadry a bolo to úplne v pohodičke, ale ja som to odlieval tak že som si nadrobno nakrájal cín, vtrúsil som to do tej formy a potom som to nahrial s opaľovačkou na farbu...nahrieval som to asi 5 minút v kuse, lebo som stále prihadzoval cín a potom ta sadra začala dosť smrdieť, ale tvar si držala, takže v pohode sadru odporúčam. Úplne stačí obyčajná sadra.


26 Nov 2009, 14:59
Profil  WWW
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 3.6.2007
Príspevky: 4858
Bydlisko: Nakŕmte prežraných
Karma: Level +5
Príspevok 
dudo02 píše:
Samozrejme ze vydrzi...Co myslis ze zhori?Do tych 350°C je modelarska sadra uplne v pohode...Inac namiesto zbytocnych kecov staci zagooglit
:wink:
Ja som odlieval Cin do sadry...Dokonca v pripade nudze aj do blata :)
Googlil som uz dost...no nie nevravim, ze zhori, len som sa obaval ci nepraskne nahodou.


26 Nov 2009, 16:27
Profil  WWW
Zablokovaný
Zablokovaný
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10.11.2009
Príspevky: 726
Karma: Level -6
Príspevok 
Ja som raz do modelarskej plasteliny :oops: a dalo sa :wink:


26 Nov 2009, 17:15
Profil  
Guru wannabe
Guru wannabe
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.1.2006
Príspevky: 2176
Bydlisko: Šalingrad
Karma: Level +4
Príspevok 
Trošku mimo témy, ale mne sa raz stalo, že keď som spájkoval, tak mi zavadzali akurát na stole staré zvyšky cínu, tak som ho chytil prstom a jedna z tých guliek bola odfrknutá čerstvá.... zanechal som v nej odlačok prsta.... prekvapivo žiadna popálenina :shock:

Jo a cín sa zvládne odliať aj do dreva, odskúšané :D


26 Nov 2009, 17:22
Profil  ICQ  WWW
Darca
Darca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.6.2008
Príspevky: 7521
Bydlisko: pod železničným mostom
Karma: Level +6
Príspevok 
Racius píše:
Jo a cín sa zvládne odliať aj do dreva, odskúšané :D
...ale radšej do tvrdého...čím mäkšie, tým rýchlejšie treba odlievať a následne chladiť odliatok, pretože drevo sa spáli a forma stráca tvar :)


26 Nov 2009, 17:40
Profil  WWW
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 3.6.2007
Príspevky: 4858
Bydlisko: Nakŕmte prežraných
Karma: Level +5
Príspevok 
Odporuca sa to odlievat do MDFky, ale ja idem odlievat sachovu figurku, no a asi to do dreva nevyrezem. :wink:


26 Nov 2009, 17:58
Profil  WWW
Novice
Novice
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.11.2009
Príspevky: 3
Karma: Neutrál
Príspevok 
Urcite je najlepsia sadra. Pokial nechces odlievat zlozite tvary, postacuje aj kartonova krabicka.


26 Nov 2009, 19:12
Profil  
Star
Star
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 11.9.2008
Príspevky: 642
Bydlisko: BA/LC
Karma: Level +3
Príspevok 
odlej to do bukoveho popripade duboveho dreva. u nas sa do takychto foriem odlieva sklo. takze sa nemusis bat ze drevo ti ten cin neunesie :D


27 Nov 2009, 0:17
Profil  
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 3.6.2007
Príspevky: 4858
Bydlisko: Nakŕmte prežraných
Karma: Level +5
Príspevok 
koki250cross píše:
odlej to do bukoveho popripade duboveho dreva. u nas sa do takychto foriem odlieva sklo. takze sa nemusis bat ze drevo ti ten cin neunesie :D
Nevies ako spravim formu figurky do dreva?


27 Nov 2009, 0:19
Profil  WWW
Darca
Darca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.6.2008
Príspevky: 7521
Bydlisko: pod železničným mostom
Karma: Level +6
Príspevok 
a aká figúrka by to mala byť? Cínový vojačik? :lol: Ak ide o jednoduchého pandrláka...ale ozaj jednoduchého, tak myslím že bude stačiť vydlabať, do sadry sa ale vydlabáva oveľa ľahšie....a potom to zo sadry aj ľahšie dostaneš - stačí ju zlomiť...drevo nezlomíš


27 Nov 2009, 2:26
Profil  WWW
King
King
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 23.11.2006
Príspevky: 1921
Karma: Level +4
Príspevok 
Do sadry moze spravit odtlacok originalu,co asi do dreva nespravi...


27 Nov 2009, 6:44
Profil  
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 


Kto je on-line 
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. © Hojko 2004-2014
[ Time : 0.222s | 12 Queries | GZIP : On ]