Niekto kto chodi na STU BA - SjF ?
-
--==[Lu-Boss]==--
Medium Expert
- Kontaktovať používateľa:
Niekto kto chodi na STU BA - SjF ?
Zdravicko chcel by som sa trosku poinformovat ako to na tejto fakulte chodi. Pretoze mam tam podanu prihlasku a chcel by som zistit nejake infosky (skola, internat, spolocnost, pomer ucenie/zabava nejake informacie zo studia a samozrejme dievcata
)
-
addictor
Medium Star
tu najdes vsetko: http://www.sjf.stuba.sk/generate_page.php?page_id=1
a dievcata... no ja som fiitkar, mame spolocnu budovu a ak uvidis 3 dievcata na chodbe za den, mozes otvarat sampanske...(myslel som studentky, ne lektorov)
a dievcata... no ja som fiitkar, mame spolocnu budovu a ak uvidis 3 dievcata na chodbe za den, mozes otvarat sampanske...(myslel som studentky, ne lektorov)
-
--==[Lu-Boss]==--
Medium Expert
No stranky mam prestudovane ako takaddictor napísal:tu najdes vsetko: http://www.sjf.stuba.sk/generate_page.php?page_id=1
No som pocul ze na mladej garde je dost peknych chemiciek a sjf ma v mladej garde intrak nie?
Holubar: No na skole necakam vela dievcat
-
Stenky
Professional
ja som strojar
1.) baby tam su... a dost hlavne vdaka manzmentu kvality strojarskej vyroby
2.) u nas na mechatronike mame v kruzku rovno 2 (ok nic moc ale su)
3.) je to celkom v pohode ked sa do toho dostanes
4.) uz som si tam troska zvykol tak moje nazory mozu byt trocha skreslene
a mame super bufet
nemozes tu skolu robit ze si titul odsedis. ked ta to aspon troska neberie a ides tam len preto ze inde nebolo miesto tak je to strata casu
1.) baby tam su... a dost hlavne vdaka manzmentu kvality strojarskej vyroby
2.) u nas na mechatronike mame v kruzku rovno 2 (ok nic moc ale su)
3.) je to celkom v pohode ked sa do toho dostanes
4.) uz som si tam troska zvykol tak moje nazory mozu byt trocha skreslene
a mame super bufet
nemozes tu skolu robit ze si titul odsedis. ked ta to aspon troska neberie a ides tam len preto ze inde nebolo miesto tak je to strata casu
-
--==[Lu-Boss]==--