Akú strednú školu pre mňa?
Akú strednú školu pre mňa?
Dobrý deň.
Potrebujem si vybrať strednú školu a neviem akú.
Zaujímajú ma PC všeobecne, Social Media etc. Najviac asi tie PC a rozmýšľal som nad mechanikom PC sieti.
Učím sa primerne (3)
Chcem presnejšie odbor nie školu (ak školu, tak v okolí BB)
Potrebujem si vybrať strednú školu a neviem akú.
Zaujímajú ma PC všeobecne, Social Media etc. Najviac asi tie PC a rozmýšľal som nad mechanikom PC sieti.
Učím sa primerne (3)
Chcem presnejšie odbor nie školu (ak školu, tak v okolí BB)
Re: Akú strednú školu pre mňa?
Choď na Murgašovu alebo ja osobne by som išiel určite do Brezna
Na Murgašku ma posielalo veľa ľudí.Ale ja osobne si myslím že na takú školu ja nemám 
Do Brezna? Prečo do brezna?
Do Brezna? Prečo do brezna?
Prečo by si nemal? ..ja som mal na základnej tiež väčšinou trojky a bol som anti-matematický typ a dneska mi tieto predmety idú najlepšie. Je to všetko individuálne. Do Brezna som pôvodne chcel ísť ja, podľa všetkého dobrá škola z toho čo som si pozisťoval
Mám ešte zopár mesiacov
Ak mi to nepokazia predmety ako chémia (z ktorej mám zatiaľ 4
)
No 4 nie sú bohviečo..
To už bohužiaľ viem 
Takže som rozmýšľal nad Mechanikom PC sieti.Čo na to hovoríte?
Takže som rozmýšľal nad Mechanikom PC sieti.Čo na to hovoríte?
Veď to je učňovácke učivo. Aspoň u nás za mechanikov PC chodia veľmi hlúpi. Porozmýšlaj nad tou Murgaškou a SPŠ v Breznem prípadne nejakú inú na tejto úrovni. Toľko môj názor 
-
freax_xo
Zablokovaný
- Kontaktovať používateľa:
Čo ja viem,podľa mna teraz už ide na MPS každá nula čo keď vie ako vyzerá procesor tak sa tam hneď hrnie .. Rozmýšľaj uz ak trochu do budúcna, ako sa uplatníš, možnosť VŠ a tak 
-
L.A.M.E
Medium Star