Obnovení Československa?
Re: Obnovení Československa?
musim ta sklamat, to je realita 
-
RBG
Medium Expert
- Príspevky: 139
- Registrovaný: 08 jún 2009, 8:07
- Bydlisko: 99% K- mam za vtipy, obrazky, a meme :)
Re: Obnovení Československa?
Ja som urcite za obnovenie! Aj ked sme v EU. Ved okrem toho ze mame 2 hlasy nam toho moc dobreho neprinieslo.
Vsetko rozkradnute, ubohe, biedne. Pre toto sme sa rozdelovali? Ekonomiku mame aj tak prepojenu na seba a na zahranicie. Tak aka samostatnost? Slovensko si pletu so Slovinskom, do Tatier chodia Rusi, obludne nicenie a stavanie neskutocnych hovadin v Bratislave pokracuje, provokujeme sa s Madarskom, co sa zlepsilo rozdelenim?
Este aj v hokeji nam nakladaju krajiny ako Dansko, Svajciarsko....
Hroza.
Idem do zahranicia a musim vysvetlit ze nie som zo Slovinska.
Idem do Ciech a musim vysvetlit ze tam nejdem "makat".
Podla mna rozdelenim najviac stratilo Slovensko. Cesko sa len zbavilo svojho chudobnejsieho konca, a islo dalej.
Cesko ziskalo tu slahacku, tie jahody na torte od Ceskoslovenska, tie vyhody.
Slovensko akoby odznova zacalo.
Neviem preco by sme sa nemohli znova spojit. Priznajme si ze to bola chyba. Spravme niaku formu federacie - navonok budeme jeden celok a vnutri sa hrajme na vlastnom piesocku. Mozno by bolo zaujimave aj to prerozdelenie aktualizovat. Nie len Cechy, Morava a Slovensko, ale ak bude zaujem tak aj Vychod, Bratislava, Tatry, a pod.., nech nikto nema pocit ze na niekoho doplaca.
Mozno nahovorime aj Podkarpatsku Rus
nech sa prida. A ak Ukrajina bude prave spojenec Ruska, tak EU a aj USA nam radi pomozu...
Ziskajme Rakuske a Madarske uzemia pri BA - Nech mame kam rast
Ale nie, koniec srandy...
Spojme sa, aktualizujme si usporiadanie na sucasnost, a bude vsetko dobre. A majme vlastnu hrdost!
Ani myslienka ceskoslovenskeho naroda nie je zla!
Vsetko rozkradnute, ubohe, biedne. Pre toto sme sa rozdelovali? Ekonomiku mame aj tak prepojenu na seba a na zahranicie. Tak aka samostatnost? Slovensko si pletu so Slovinskom, do Tatier chodia Rusi, obludne nicenie a stavanie neskutocnych hovadin v Bratislave pokracuje, provokujeme sa s Madarskom, co sa zlepsilo rozdelenim?
Este aj v hokeji nam nakladaju krajiny ako Dansko, Svajciarsko....
Hroza.
Idem do zahranicia a musim vysvetlit ze nie som zo Slovinska.
Idem do Ciech a musim vysvetlit ze tam nejdem "makat".
Podla mna rozdelenim najviac stratilo Slovensko. Cesko sa len zbavilo svojho chudobnejsieho konca, a islo dalej.
Cesko ziskalo tu slahacku, tie jahody na torte od Ceskoslovenska, tie vyhody.
Slovensko akoby odznova zacalo.
Neviem preco by sme sa nemohli znova spojit. Priznajme si ze to bola chyba. Spravme niaku formu federacie - navonok budeme jeden celok a vnutri sa hrajme na vlastnom piesocku. Mozno by bolo zaujimave aj to prerozdelenie aktualizovat. Nie len Cechy, Morava a Slovensko, ale ak bude zaujem tak aj Vychod, Bratislava, Tatry, a pod.., nech nikto nema pocit ze na niekoho doplaca.
Mozno nahovorime aj Podkarpatsku Rus
Spojme sa, aktualizujme si usporiadanie na sucasnost, a bude vsetko dobre. A majme vlastnu hrdost!
Ani myslienka ceskoslovenskeho naroda nie je zla!
-
Stoporko
VIP
- Príspevky: 3989
- Registrovaný: 28 dec 2005, 14:24
- Bydlisko: Holy Land
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
RBG - tu narážame na problém - keby si bol politik, vzdal by si sa dobrovoľne svojej moci, vplyvu a neobmedzeného panovania nad krajinou? Aj keď by to malo priniesť blaho štátu, o ktorý sa máš starať? Nie som idealista a viem, že v politike sú len a len egoisti, čo majú blaho krajiny až niekde úplne v prdeli, ide im v prvom rade o seba, kšefty a vyplatenie kamošov čo im sponzorovali kampaň. Takže na československo zabudnime. Okrem iného by nám IvanSK prišiel rozbiť papuľu, lebo on by tu asi najradšej mal znova Slovakštát
Kvôli nemu sa chudák tatíček Masaryk musí v hrobe obracať.
Re: Obnovení Československa?
Nech sa len tento chudak obracia.stoporko napísal:Kvôli nemu sa chudák tatíček Masaryk musí v hrobe obracať.
Nejake jeho vyroky o nas:
„Preboha, veď dohovor v Clevelande vznikol pred troma rokmi, zatiaľ čo Slovensko a Slováci sú vo svete neznámymi pojmami. Uvedomte si páni, že ste v situácii nulových veličín! Dohoda v Clevelande je predbežným dohovorom a musí byť nahradená inou“
„Slováci jsou Čechy, přes to, že užívají svého nářečí jakožto spisovného jazyka“.
„Niet slovenského národa. To je len výmysel maďarskej propagandy.“
„Zakladáme na Slovensku školy. Musíme počkať na ich výsledky. O jednu generáciu nebude rozdiel medzi dvoma vetvami nášho národa.“
„To je dobře“
Masaryk komentoval novinu o smrti Štefánika.
„Slovensko bude naší koloniální zemí. Je mylným názorem domnívati se, jako by snad koloniální země nesměla s mateřskou hraničiti.“
Ozaj hroza, mozno by bolo lepsie sa spojit rovno s Kanadou aby sme aj my dali take nakladacky.RBG napísal:Este aj v hokeji nam nakladaju krajiny ako Dansko, Svajciarsko....
Hroza.
-
Stoporko
VIP
- Príspevky: 3989
- Registrovaný: 28 dec 2005, 14:24
- Bydlisko: Holy Land
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
kali: chápem, že sa ti toto páčiť nebude, no ja súhlasím s myšlienkou československého národa a spoločného štátu. Nie som historicky vzdelaný, ani nechcem byť (objektivita histórie je utópia, históriu píšu víťazi), vychádzam z vlastných skúseností (mám v ČR rodinu) a z čítania Masarykových filozofických diel a rozprávania zážitkov mojej rodiny z obdobia pred vojnou, počas nej i po nej.
-
Anem
Star
- Príspevky: 549
- Registrovaný: 07 júl 2010, 14:08
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
Nikdy.
-
Georgeo88
Light Star
- Príspevky: 282
- Registrovaný: 01 feb 2009, 16:06
- Bydlisko: in the middle of nowhere
Re: Obnovení Československa?
ako vidím,tak niektorí Slováci sa nikdy nepoučia.Slovensko ako národ bolo po celé stáročia utláčané od iných národov a aj v spoločnom štáte s čechmi sme neboli zrovna rovnocenný partneri.Nemám nič proti čechom,no oni si na rozdiel od nás nenechájú skákať po hlave a sú príliš hrdý,aby nás brali ako rovnocenného partnera.
takže hovorím nie.Som hrdý na to,že som Slovák,aj keď nie je tu všetko ružové,no nepotrebujem sa s niekým bratríčkovať ,len preto,že máme dobré vztahy,či podobný jazyk.Mali by sme byť práveže hrdý,že sme samostatný štát a že nám to už nejakých tých pár rôčkov funguje a nie vracať sa k niečomu,čo bolo ako sa ukázalo len v náš neprospech
takže hovorím nie.Som hrdý na to,že som Slovák,aj keď nie je tu všetko ružové,no nepotrebujem sa s niekým bratríčkovať ,len preto,že máme dobré vztahy,či podobný jazyk.Mali by sme byť práveže hrdý,že sme samostatný štát a že nám to už nejakých tých pár rôčkov funguje a nie vracať sa k niečomu,čo bolo ako sa ukázalo len v náš neprospech
-
seth82
Darca
- Príspevky: 8694
- Registrovaný: 20 dec 2004, 23:07
- Bydlisko: http://photosfrom.me
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
Pokiaľ si hrdý na to, že si Slovák, tak si aspoň doštuduj tú našu gramatiku, tak ako aj ostatní hejslováci z tohoto fóra. Vrátiť sa postupne vrátime, skôr asi nedobrovoľne, až to u nás banda zo Zbojníckeho Vŕšku úplne rozkradne. Pokiaľ nenastane nejaká blesková revolúcia.
-
Georgeo88
Light Star
- Príspevky: 282
- Registrovaný: 01 feb 2009, 16:06
- Bydlisko: in the middle of nowhere
Re: Obnovení Československa?
neviem čo si myslel tou gramatikou,ale nikdy som nepovedal,že k spojeniu nepríde a už vôbec sa tu nechcem biť do prs,že som Slovák len ma hnevá,že niektorí by tými Slovákmi radšej neboli a stále by sa za niekoho schovávali.Nevravím,že súhlasím so súčasnou vládou aj s tým čo robí(resp. nerobí),ale to ešte neznamená,že sa máme hneď spájať do zväzkov,ktoré nič neriešia.
-
seth82
Darca
- Príspevky: 8694
- Registrovaný: 20 dec 2004, 23:07
- Bydlisko: http://photosfrom.me
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
Georgeo88: Ty nevieš, čo som myslel tou gramatikou? Tak to je s tebou fakt zlé. Teda ja ti iba načrtnem, že množné číslo a my, ako napríklad: rovnocennÝ, hrdÝ, zasa hrdÝ...
Re: Obnovení Československa?
[irony]...ach ach ze mne sa nedari vygooglovat nieco o tej "Lige narodov utalacanych Cechmi" [/irony]
niektorym ludom nepomozu ani tie divo bijuce hromy aby sa prebrali
niektorym ludom nepomozu ani tie divo bijuce hromy aby sa prebrali
-
Georgeo88
Light Star
- Príspevky: 282
- Registrovaný: 01 feb 2009, 16:06
- Bydlisko: in the middle of nowhere
Re: Obnovení Československa?
OK máš pravdu ...peace..seth82 napísal:Georgeo88: Ty nevieš, čo som myslel tou gramatikou? Tak to je s tebou fakt zlé. Teda ja ti iba načrtnem, že množné číslo a my, ako napríklad: rovnocennÝ, hrdÝ, zasa hrdÝ...
nuz pekne som sa zhovadil
-
Stoporko
VIP
- Príspevky: 3989
- Registrovaný: 28 dec 2005, 14:24
- Bydlisko: Holy Land
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
georgeo88: problém utláčaných slovákov a nášho "národného komplexu menejcennosti" je v nás. Nemôžu zaňho česi, maďari, židia ani slobodomurári. Môžeme si zaň sami. To, že si ako národ necháme skákať po hlave, v parlametne sedia ľudia bez chrbtice a slušnosti...je to iba a iba náš problém a naša vina. Je síce pekné nadávať na československo, ako tam boli slováci utlačovaní, ako "to zlí česi" tak zariadili... choď sa do ČR porozprávať s priemerným slušným človekom. Má hlboko v péčku nejaké utlačovanie slovákov, ešte sa aj zameje na tom, ako si slováci robia z čechov komplexy a majú pocit menejcennosti, LEBO BEŽNÍ ĽUDIA NÁS POKLADAJÚ ZA ROVNOCENNÝCH.
Takže kuvíkanie o tom, ako sme sa vtedy mali zle a museli prísť naši spasitelia Hitler, Tiso, Mečiar... je fakt úbohé. Lebo za svoj osud si ako národ môžeme my sami. Nikto za nás robiť nepôjde, nikto nám nedá do škôl len tak "odnikiaľ" kvalifikovaných pedagógov (hlavný dôvod "invázie čechov do slovenska"), nikto sa nás nebude pýtať: "páči sa vám momentálna situácia? Chcete zmenu? Nechceli by ste ísť do politiky? Čo by ste zmenili?" A to z jedného dôvodu - dobrí politici už vymreli. A ktorí nevymreli, budú odstránení väčšinou. Holt, dostali sme od dejín len to, čo sme si ako národ zaslúžili. Možno tvrdé slová, no zamyslime sa nad nimi. Mazaním si medu okolo úst a ukájaním sa v sebaľútosti nič nedocielime.
Takže kuvíkanie o tom, ako sme sa vtedy mali zle a museli prísť naši spasitelia Hitler, Tiso, Mečiar... je fakt úbohé. Lebo za svoj osud si ako národ môžeme my sami. Nikto za nás robiť nepôjde, nikto nám nedá do škôl len tak "odnikiaľ" kvalifikovaných pedagógov (hlavný dôvod "invázie čechov do slovenska"), nikto sa nás nebude pýtať: "páči sa vám momentálna situácia? Chcete zmenu? Nechceli by ste ísť do politiky? Čo by ste zmenili?" A to z jedného dôvodu - dobrí politici už vymreli. A ktorí nevymreli, budú odstránení väčšinou. Holt, dostali sme od dejín len to, čo sme si ako národ zaslúžili. Možno tvrdé slová, no zamyslime sa nad nimi. Mazaním si medu okolo úst a ukájaním sa v sebaľútosti nič nedocielime.
-
Georgeo88
Light Star
- Príspevky: 282
- Registrovaný: 01 feb 2009, 16:06
- Bydlisko: in the middle of nowhere
Re: Obnovení Československa?
pozri ja tu Slovakov nejdem lutovat,ano máš pravdu,môžme si za to sami....ale čitaj aj dalej...priznávam v prvom prispevku som sa nechal trochu uniesť hnevom...ale ja nevidím problém v utlacani Slovakov,ale v tom,že my sa hrnieme do spoločného štátu,lenže potom ako som napisal si "necháme skákať po hlave",lebo ako tu už niekto napísal si nevieme dupnúť a potom to tak vyzerá preto som neni za - pretože si nevieme braniť svoje záujmy
-
P3Bo
Guru wannabe
- Príspevky: 2363
- Registrovaný: 30 aug 2006, 21:43
- Bydlisko: mizantropia
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
pozri sa georgeo máš dve osmičky v mene čím mi už vopred dávaš najavo svoje "národné uvedomenie". Túto debatu o československu som viedol na hojku a potom s vysokoškolským docentom a je zaujímavé že na vyške som viac krát dospel s ľuďmi ktorí v ČSR žili k názoru že nám bolo dobre. Nerovnosť, ktorú spomínaš vyplýva z toho, že nás Česi budú vždy brať ako (svoje) deti- čo Slováci neprekusnú. Môj názor je však znova len subjektívnym pohľadom, ktorý som tu už toľko krát prezentoval a rovnako aj odôvodnil. Cesta k československu už neexistuje a Slovensko nikomu neberiem ale porozmýšľaj nad tým či naozaj máš nejaký dôvod na spoločnú republiku nadávať. Ak ti však ani to nestačí, tak ti poviem to čo nám povedal náš docent :"V Prahe sa k nám stále správajú a správali milšie ako v Bratislave" myslím, že to v zásade o pyšných Čechoch ako celku hovorí za všetko. Have a nice day : )
-
Fabo
Hardcore addict
- Príspevky: 6810
- Registrovaný: 16 nov 2007, 17:23
- Bydlisko: 's Chravenhache
- Kontaktovať používateľa:
Re: Obnovení Československa?
Musim suhlasit s P3bom. Exot ktory si neda vziat svoje "delnicke penize" za ktore v Prahe studujem(e) sa obcas najde, ale v zasade je to OK. A obcas mam fakt pocit ze v Prahe sa k nam (vychodniarom) spravaju milsie ako v Bratislave.
Re: Obnovení Československa?
No toto, že zrovna z Východňárov sa stanú najtvrdší obhajci čechoslovakistického kurzu
....
Ale keď tak nad tým uvažujem, že Výcho si nerozumie s BA.... Čo je Východ vieme.... Ale čo je vlastne BA a Bratislavčania??? BA vlastne v dejinách skutočne slovenským mestom ani nebola.... skôr taká divná zmes Maďarov, Rakúšanov, nejakých Záhorákov a sem tam nejaký Žid..... Plus po vojne silná migrácia z Východu, Oravy a neviem ešte skadiaľ..... Takže toľko k Bratislavčanom a tomu, ako si rozumejú s Východňármi, s ktorých sa zase stávajú Čechoslováci, lebo majú pocit, že Pepíci v Prahe im rozumejú lepšie ako Paštikári....
a k téme ako takej.....
ako som už napísal na začiatku témy.... manželstvá s Maďarmi ani Čechmi nevyšli a bolo sa treba rozviesť..... a mám taký pocit, že ani účasť na swingers párty menom EU nie je najlepší nápad....
Ale keď tak nad tým uvažujem, že Výcho si nerozumie s BA.... Čo je Východ vieme.... Ale čo je vlastne BA a Bratislavčania??? BA vlastne v dejinách skutočne slovenským mestom ani nebola.... skôr taká divná zmes Maďarov, Rakúšanov, nejakých Záhorákov a sem tam nejaký Žid..... Plus po vojne silná migrácia z Východu, Oravy a neviem ešte skadiaľ..... Takže toľko k Bratislavčanom a tomu, ako si rozumejú s Východňármi, s ktorých sa zase stávajú Čechoslováci, lebo majú pocit, že Pepíci v Prahe im rozumejú lepšie ako Paštikári....
a k téme ako takej.....
ako som už napísal na začiatku témy.... manželstvá s Maďarmi ani Čechmi nevyšli a bolo sa treba rozviesť..... a mám taký pocit, že ani účasť na swingers párty menom EU nie je najlepší nápad....
Re: Obnovení Československa?
mam rad tych vychodniarov co nadavaju na bratislavu a bratislavcanov, pritom v bratislave je dnes pomaly viac vychodniarov ako povodnych obyvatelov...vidiet to hlavne cez vikendy, kedy ma bratislava naozaj pol miliona obyvatelov...
...ja len dufam, ze si dost vela vychodniarov aj zmenilo trvale bydlisko, takto pri scitani obyvatelov zase bratislave vyjde nejake smiesne cislo a pojde viac penazi na vychod aj ked podstatna cast vychodniarov travi vacsinu casu v bratislave...
rivalita medzi dvoma najvacsimi mestami v krajine je podla mna prirodzena a vidiet ju v mnohych krajinach, aj prazaci neznasaju brnakov a zase naopak...a ze by prazaci nejak sympatizovali s vychodom slovenska ? to si odkial nabral...
vychod SR je pre prazaka uz daleky vychod, takmer ukrajina a tych ukrajincov teda moc nemusia...a tiez je tu aj jazykovy faktor, ja sa snazim rozpravat spisovne bez nejakeho prizvuku a dost casto sa mi stava, ze mi v prahe hlavne z mladsej generacie uz nerozumeju...neviem ako by rozumeli vychorniarovi, keby tam zacal natahovat a pouzivat narecie...
rivalita medzi dvoma najvacsimi mestami v krajine je podla mna prirodzena a vidiet ju v mnohych krajinach, aj prazaci neznasaju brnakov a zase naopak...a ze by prazaci nejak sympatizovali s vychodom slovenska ? to si odkial nabral...
Re: Obnovení Československa?
Bratislava vďačí za svoju životnú úroveň zvyšku Slovenska. Ak by si odpočítal produkt, ktorý tam vytvorí východ, odpočítal dopyt ktorý tam vytvorí východ, tak by bola Bratislava priemerné Slovenské mesto a nič viac. To je len suché konštatovanie. Teda Bratislavčania sú naozaj poslední, ktorí sa majú právo rozčuľovať. Ak sa má niekto právo hnevať, tak je to zvyšok Slovenska, že do posratých Košíc sa diaľnice stavajú tisíc rokov a Bratislava tomu zámerne nepomáha. Keď raz bude Slovensko prepojené, Ke s Maďarskom a Po s Poľskom, potom to bude ako má byť. A garantujem ti, že nikto z východu nie je v Ba, preto že sa mu tam páči, alebo by tam strašne chcel byť, ale preto že musí, lebo na východe chýba práca. To je celé.
Spor vyplýva z nerovnomernosti Slovenska. Ale z tej nerovnomernosti ťaží najmä Bratislava. To si povedzme otvorene.
Spor vyplýva z nerovnomernosti Slovenska. Ale z tej nerovnomernosti ťaží najmä Bratislava. To si povedzme otvorene.
Re: Obnovení Československa?
Ephramko,
odkiaľ som to nabral.... že by som si prečítal pár príspevkov trošku vyššie, kde spomínaní Východňári sami píšu, že si lepšie rozumejú s Pepanmi ako s Paštikármi????
odkiaľ som to nabral.... že by som si prečítal pár príspevkov trošku vyššie, kde spomínaní Východňári sami píšu, že si lepšie rozumejú s Pepanmi ako s Paštikármi????