Fotografia - potrebujete poradiť pri výbere fotoaparátu?

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
chlapec10
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chlapec10 »

r2nger napísal:Mam olympus e510. ktory ext. blesk a takisto ktory objektiv je najlepsi na fotenie diskotek, svadieb atd.? som v tom trochu laik, fotil som par akcii ale s vstavanym bleskom to nerobi extra pekne fotky. diki moc za rady
nj, neviem aky mas objektiv teraz, ale ak nemas ziadny, tak pozri sigmu: napr 18-50mm F2.8 EX alebo 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM
ten 1. ma dobre svetlo, co vyuzijes na diskotekach, 2. mas zas siroke ohnisko, ale clonu uz horsiu.

S bleskom to uz bude horsie, bo tam som nenasiel ziadny okrem original olympus, takze asi ten co odporucil Jin

Ale kazdopadne ti odporucim ak to myslis s fotenim vaznejsie, tak sa toho olympusu co najskor zbav a kup si nejaky Nikon alebo Canon :wink:

//autoeditácia príspevku ( 26 Oct 2008, 12:20 )
r2nger napísal:dik a chcel by som vediet aky je rozdiel medzi tym bleskom co si mi odporucil ty, teda Olympus FL-36R a medzi Olympus FL-50
a naco je dobra vykyvna a otocna hlava blesku?
rozdiel je v sile(silnejsi zablesk, resp. dokazes urobit viac zableskov za sebou)
a vykyvna a otocna hlava je dobra na to, aby si nefotil priamo, ale aby si blesk odrazal o strop/steny a tym padom mali fotky krajsie svetlo
r2nger
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa r2nger »

chlapec10 napísal:Ale kazdopadne ti odporucim ak to myslis s fotenim vaznejsie, tak sa toho olympusu co najskor zbav a kup si nejaky Nikon alebo Canon :wink:
Fuu no diki, len pred par tyzdnami som si ten Olympus kupil a uz sa ho mam zbavit :cry:

No a k tym objektivom, mam 40-150mm, a dalsi 14-42 mm, takze hovorite ze stacia aj tieto zakladne???
chlapec10
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

r2nger napísal:Fuu no diki, len pred par tyzdnami som si ten Olympus kupil a uz sa ho mam zbavit :cry: