mám problém s reštartom, zabezpečením a obnovou systému..

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
vamp_paty
Novice
Novice

mám problém s reštartom, zabezpečením a obnovou systému..

Príspevok od používateľa vamp_paty »

zdravím, všimla som si, že niečo podobné sa tu pýtali, ale nie takto konkrétne a ja som laik ..takže
-najskôr mi avast našiel trojana, mazla som ho
-potom mi začal blbnúť počítač, mrzol, ledva som niečo otvorila...
-defragmentovala som disk C aby som mala viac miesta, myslela som, že to je tým... nezobrazujú sa mi ani tie dva blikajúce počítače, viete, sieťové info..vôbec mi to neukazuje, ale internet mi ide.
-nezbrazuje sa mi na lište dolu ani centrum zabezpečenia a keď som si to otvorila v ovl. paneli, tak mi napísalo, že som to buď zastavila, alebo sa to nejak vyplo či čo.. chcela som to zapnúť, ale potom mi vypísalo, že by som mala reštartovať počítač, až tak to pôjde... samozrejme reštart tiež nešiel.
-chcela som obnoviť systém, ale tam mi zasa vypísalo, že to nepôjde... proste musím reštartnúť pc
-s veľkým pomáhaním z mojej strany sa nakoniec počítač po istom čase reštartoval, ale šlo to strašne pomaly... a doteraz to je také isté, akoby som ho nereštartovala, problém pretrváva

viem, že za tým všetkým môže byť vírus, ale avast už nič nenašiel, ani iné programy... nemôže byť chyba ešte v niečom inom? mám win xp prof.
Klo_b_asa
Star
Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Klo_b_asa »

V prvom rade je samotný problém Avast...
Zobrazenie "tých dvoch blikajúcich PC" vyriešiš tak že klikneš na "počítače v sieti/ klikni pr. tl. na myši na aktívne pripojenie daj vlastnosti a dole zaškrtni príslušnú volbu.
K ostatným problémom sa ti neviem vyjadriť.
vamp_paty
Novice
Novice

Príspevok od používateľa vamp_paty »

Ďakujem moc za radu, už je to opravené:)

chyba bola oveľa väčšia... ani manuálne obnovenie niektorých súborov nepomohlo, takže som nakoniec využila zálohu...