Zdravotna stolicka

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
Dudas50
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Zdravotna stolicka

Príspevok od používateľa Dudas50 »

zdravim
potreboval by som pomoc pri kupe stolicky/kresla k PC
pred mesiacom som bol operovany na chrbticu (hernia disku).kedze som student tak vela sedim a doktor mi odporucil kupit si neaku lepsiu stolicku k pc a uceniu.rehabilitacna sestra mi odporucala dinamicke sedenie na stolicke znacky Spinalis... lenze tie stolicky stoja dost vela a proste si nemozem dovolit vyhodit 500eur za stolicku k pc.
preto by som vas poprosil o radu...na nakup mam max 170euro...
zatial ma zaujala http://www.rstudio.sk/predaj-nabytku/pr ... ucts_id=46 spolu s touto http://www.pomocky.sk/Produkt.aspx?OrderNo=23903 podlozkou....
mal by niekto neaky lepsi napad?
olihope
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa olihope »

aj ja som kukal, a tie spinalisky sú strašne drahé, ja tiež veľa sedím pri pc a chrbtica trpí, odporučiť ti môžem fitloptu, ale ja som už dve praskol, ale neboli až také drahé 300-600Sk, ale záleží od podlahy a podobne, ale fitlopta je to isté ako spinaliska, ale s tým, že to nie je také komfortné ;)
Dudas50
Medium Star
Medium Star

no s fitlopt nemam dobre skusenosti kedze som dost vysoky (186cm) tak som nevedel najst dost velku loptu.....
olihope
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa olihope »

Určovanie podľa výšky postavy:

Pod 140 cm
45 cm

140 až 160 cm
55 cm

160 až 180 cm
65 cm

Nad 180 cm
75 cm

Nosnosť: 300Kg

Myslím, že sa predávajú aj 85ky

Odporúčam jednu talianskú značku, ale neviem si spomenúť ako sa volá ...
Dudas50
Medium Star
Medium Star

no hej odporucali mi 85ku ale taku som nenasiel
holenda
Expert
Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa holenda »