Aka vysoka skola ?
-
leso789
Medium Expert
- Kontaktovať používateľa:
bo
dosiel niekomu uz list z ekonomickej? ja som bez skusok a dosla mi len tak navratka ktoru mam do 5 juna poslat spat, ale nikde sa tam nepise ci treba poslat aj maturitne vysvedcenie... co by ste robili vy?
-
nordkapp_pb
Hardcore addict
-
audiotrack
VIP
a prečo teda rozmýšlaš o výške? Vlastne ani nevieme aká je tvoja otázka, lebo toto si nám iba oznamoval. Ak ale chceš poradiť, asi to budeš mať najlahšie na nejakej ekonomickej keď si z OA, ale mal by si si vybrať niečo čo ťa bude baviťjozko napísal:Cafte na dalsi rok koncim OA a vobec neviem na aku vysku by som chcel ist.Som skor taky priemerny student.Zaujmy nic moc.Jedina vec co mi trochu ide je anglina.
Ak bude nejaky pohovor, tak ber oblek, ked bude iba pisomka, tak chod normalneleso789 napísal:Ocakava sa odo mna aby som prisiel na prijmacie skusky v obleku, koseli a kravate? Ci staci prist obleceny ako bezne do skoly - rifle, tricko...? Co vy na to?
-
Vigor
King
Myslim si, ze je bezne posielat notarom overene kopie. A tiez si myslim, ze mozes zdvihnut telefon a zavolat na studijne oddelenie.
Ludia, preboha idete na vysoke skoly, tam idete kazdy sam za seba a nebudu vas vodit za rucicku. Tak sem nepiste stale otazky, na ktore sa mozte spytat na studijnom oddeleni, ktore ma viac informacii nez my tu na fore. Pripadne prd tym natukat stranku fakulty ci to tam NAHODOU nie je. Pretoze napr. ja som mal vsetky potrebne informacie napisane na stranke.
Ludia, preboha idete na vysoke skoly, tam idete kazdy sam za seba a nebudu vas vodit za rucicku. Tak sem nepiste stale otazky, na ktore sa mozte spytat na studijnom oddeleni, ktore ma viac informacii nez my tu na fore. Pripadne prd tym natukat stranku fakulty ci to tam NAHODOU nie je. Pretoze napr. ja som mal vsetky potrebne informacie napisane na stranke.
-
matus121
Light Professional