graficka karta
graficka karta
kupil som si graficku kartu http://www.qcomp.sk/shopping/product_de ... abC6700535 . VSetko ide v pohode len pri starte ked si kontroluje hardware tak to trva velmy dlho- nacitava to po pismenkach.pri starej mi to naskoci hned. neviete co mi to môze sposobovat??? alebo ako to riesit ??ci nie je nahodou problem v grafike...
Re: graficka karta
Skúšal si reštart BIOSu so zapojenou kartou? Nič iné ma nenapadá. Ešte určiť v BIOSe primárny slot GK na PCIe, kedže tam ju máš zapojenú.
novy bios na dosku tiez neuskodi
a mam taku maticnu dosku http://cgi.ebay.at/Mainboard-MSI-MS-729 ... 2a04d58ea5
-
IceHammer
Star
- Kontaktovať používateľa:
A vymazal si stare ovladace ake si tam dal teraz, aku ma vga teplotu, ako dlho mas nainstalovany win? Toto vsetko moze zavazit.
Skúšal si tie 2 možnosti ktoré som ti napísal o pár postov vyžšie?
skusil som vybrat BIOS baterku,preinstalovat Windows a nic ... ale volal som som zopat technikom a ani mi povedali ze mam flashnut BIOS ale to ja robit nechcem lebo ked sa mi to pokazi tam mozem celu maticne zahodit
-
hrban
Addict
toho sa vôbec nemusíš báť flashovanie je teraz úplne bezpečné len stiahni zo stránky dosky najnovší bios presne na tvoj typ
a neviete kolko take flashovanie stoji v servise?? a este sa chcem opytat snazil som sa najist moju maticne dosku na original stranke ne neviem to tamnikde najist nevedeli by ste mi pomôct maticna je troska vyssie
-
IceHammer
Star
to ta vyjde pár centov ale za robotu si zaplatíš poriadne. Aj máš novšiu dosku tak to spravíš ako live update. Je to jednoduche.
zmestim sa do 50 eur?
za 50 eur mi ju posli ja ti ju poslem aj napsat naflashovanu v tej cene 
Naozaj flashni si to doma, pozri návod, a za pár minút to máš. Aj tak si myslím že mu flash nepomôže, ak mu nepomohol reštart. No nič nevylučujem. A keď sme pritom, máš tam nastevané primárne bootovanie na HDD? Totiž ak na mechaniku, a máš v nej CD? alebo nejaký klúč, BT atď., môže to tiež robiť bordel.