bojove umenie vhodne na sebaobranu

O športe...
Ares011
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Re: bojove umenie vhodne na sebaobranu

Príspevok od používateľa Ares011 »

Preco by som si to nemal vsimnut ? samozrejme stat sa moze vsetko ale ked ta niekto pojde bodnut nozom tak ze sa zazene tak sa nebude zahanat zo zdialenosti x cm, predsa si nenechas aby sa v bitke priblizil tak blizko ku tebe budem ustupovat, co som videl techniku na zbran jedinu tak ze ked je vazne pri teba jak pri poprave na kolena a zbran k hlave vtedy s momentom prekvapenia moze ho odzbrojit ale aj tak tam musi byt minimalna vzdialenost, trener mi vysvetloval ze keby niekto na mna mieri zbranou v blizkej vzdialenosti je zaklad zdvihnut ruky na uroven hlave (cca) aby sa skratila vzdialenost medzi rukami a zbranou tym je kratsi cas a aj draha na obranu :wink: ale aj tak kto sa dostane do takej situacie nie sme v amerike alebo kde ze debil pride ku mne a streli ma na ulici od chrbta
ColdRain
Addict
Addict

Príspevok od používateľa ColdRain »

COTHW napísal:
Nechcem byť hnusný ale dakde som čítal, že väčšina ľudí si útok nožom všimne aj v momente keď ich už dakto poreže resp. bodne alebo vo chvíli kedy nastane útok. Takže možnosť zabrániť takémuto útoku je minimálna. Bolo to na jednej stránke zaoberajúcou sa tématikou o boji s nožom, aj vyjadrenie nejakého trenéra (Taliana), ktorý sa venuje hlavne boji s nožom, že jediná účinná obrana proti nožu je mať dva nože. A k tej pištoli asi toľko, že pravdepodobnosť, že budeš môcť vyraziť zbraň niekomu je veľmi nízka, keďže v reálnom živote mu dá toľko rozumu aby nestál moc blízko vedľa teba a i keby tak veľmi málo, ak vôbec niekto (hovorím aj o trenovaných ľuďoch) by kvôli peňaženke alebo mobili riskovalo život. A keď ťa budem chcieť zastreliť tak k tebe nebudem chodiť na dosah, asi toľko.