Politológia
ta UCM to je riadny bordelMateq napísal:Ja som dnes zistil, že politológia - na UCM (:D) bude moja stávka na istotu, v prípade že by niečo zlyhalo ohľadne škôl o ktoré mám záujem prioritne.
Nakoľko sa tu nerobia žiadne prijímacie skúšky.
Chapes? Najlepsia pravnicka fakulta a druha ci tretia najlepsia filozoficka fakulta na slovensku ma vzali a posrata UCM ktora je druha najslabsia vyska na slovensku ma nevzala:-)
-
Renovacio
Light Expert
Momentálne študujem politológiu na Trenčianskej Univerzite ... ale externe ...
síce škola má nejaké tie prbolémy ale inak sa to dá ... prijímačky neboli žiadne ... a čo sa týka jazykov tak mi máme napr. na výber nemecký jazyk alebo anglický ... s tým, že okrem normálnych prednášok z daného jazyka máme samostatne od toho odborný seminár prednášaný v cudzom jazyku na tému EU, moderná politika atď.
Ako uz len mohla nejaka univerzita vyda spravu ze sa v odbore ktory ludia vystudovali uplatnilo 100%? To je co za blbost. Ja osobne som vystudoval politologiu pred 5 rokmi a odvtedy s nou v podstate nemam nic spolocne. Tak isto aj ostatny spoluziaci s ktorymi udrziavam nejaky kontakt. Studium je super co sa tyka vseobecneho rozhladu, uplatnenie .... podla toho kto ma na co nervy 
Re: Politológia
čaute, ja by som sa vás chcela opýtať, aké okruhy okrem histórie, jazyka a NOS budem potrebovať na prijímačkách... myslím hlavne politiku... pýtajú sa aj na súčasnú situáciu, príp. kam siahajú jej korene, aké sú dôsledky a pod.? Na internete som čítala, že je dôležitá analýza...stačí všeob. prehľad alebo to musí byť trošku hlbšie? Ďakujeeeem 
Pouvažuj hlavne nad gramatikou.
Ahojte. Chcel by som si dať po maturite (Nos,Dej,SJL,AJ) prihlášku na UKF v Nitre odbor politológia. Je to moc podľa Vás tažké? Zaujíma ako to tam je čo sa týka jazykov?? Pretože v jazykoch dobrý moc nie som. Díkes
mas pocit, ze je na Slovensku nedostatok politologov?