Pravicovy zlepenec 06/2010-03/2012

Diskusie na politické témy...
Stoporko
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pravicovy zlepenec 06/2010-03/2012

Príspevok od používateľa Stoporko »

beardie - mne sa z platu strháva 20%. Nič viac si neplatím, som študent. No možno to len zle rátam a prichádzam o viac :) Zlatý stredoveký desiatok :D Na "panskom" robíme aj teraz, len platíme trochen viac.

Ako Javatar správne poznamenal, platíme zdanené tovary peniazmi zo zdanených výplat. To je choré. Som zvedavý, dokedy to ešte normálny slušný človek vydrží, nechať si skákať špinami po chrbte.

Begbee - opravím ťa, súhlasím s tebou, že peniaze budú za chvíľu nanič. No zo zlata sa nenaješ, z umenia taktiež. A pozemok ti znárodní ozbrojená banda. Reálnu hodnotu majú napríklad motyky (kedysi používané ako platidlo!!!), náboje, ručné zbrane, lieky, voda a potraviny. A znalosti - aj maximálne vybavený človek alebo skupina je bez znalostí v keli. To platilo kedysi i dnes - len v súčasnom systéme sú potrebné špecifické znalosti: ako nakradnúť bez toho aby ťa chytili, ako odrbať čo najviac ľudí, ako parazitovať na systéme, ako využívať diery v zákonoch... Dá Pán Boh, že takéto znalosti už čoskoro nebude potreba!
beardie
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa beardie »

to asi len do isteho zarobku, inak:
superhruba mzda = zdravotne firma + zdravotne ty + socialne firma + socialne ty + dane + cista mzda - zlava na dani

student som aj ja :)
begbeee
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa begbeee »

beardie napísal:superhruba mzda = zdravotne firma + zdravotne ty + socialne firma + socialne ty + dane + cista mzda - zlava na dani
superhrubá mzda = dane (a+b+c+d+e [+dph]) + cista mzda

Deviatok a desiatok v stredoveku bol šuviks oproti súčasným daniam. Navyše niečo také ako, že zdravotné a sociálne platí firma je blbosť. Firmu nemožno zdaniť, firma si uplatní náklady na zdanenie u teba.
beardie
Redeemer
Redeemer