domáce ftp

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
jelenlsd
Amateur
Amateur

domáce ftp

Príspevok od používateľa jelenlsd »

Zdravím, v tejto sfére som dosť veľky amatér a preto by som sa chcel s vami poradiť..
planujem zakúpiť http://access-pointy.heureka.cz/tp-link-tl-wr1043nd/ ...piše tam že po pripojeni k HDD možem spraviť ftp sieť, no a k tomu ešte telku http://3d-televizory.heureka.sk/samsung-ue46es6300/. Budem mocť pripojiť telku k tomu serveru? Ak áno tak cez wifi alebo Ethernet? lebo planujem take niečo spojazdniť cez vianoce lenže moje znalosti v sieťach su dosť slabe, tak aby som nekupoval zbytočne veci ak to nespojazdnim. Ďakujem
wladas
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: domáce ftp

Príspevok od používateľa wladas »

ak ta TV dokaze prehravat z LAN tak by to malo ist
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

Cez FTP to asi nespravíš, ale keďže už ja môžem spojiť svoj "starý" LCD Samsung ešte séria B po sieti s PC, určite ho budeš môcť aj Ty... pozri k nemu manuál na nete. Ako pozerám mal mať aj wifi, takže o jeden káblový problém menej... a na PC asi budeš musieť nainštalovať nejaký software.
wintermute
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa wintermute »

Aky sw by malo byt treba instalovat?

Mne to funguje cez zdielany priecinok bez problemov, akurat som musel do televizoranastavit ip pocitaca, na ktory sa pripajam (zdielany pre vsetkych, akurat ostatne ip obmedzujem firewallom).

Mam to vyskusane aj pod linuxom cez sambu. Tam to sice bolo trochu komplikovanejsie, ale stale nic zlozite. Najvacsi problem bol, ze som vtedy poriadne nevedel pouzivat vi.

Mimochodom ked som mal telku do siete pripojenu APckom tak fullHD filmy obcas zretelne sekali, takze by som sa prihovaral skor za kabel.
brm
Darca
Darca