Taktovanie

Pretaktovanie, rady, tipy, screenshoty...
hrban
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Taktovanie

Príspevok od používateľa hrban »

a je to jasné, zvarč :D
94faroSVK
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa 94faroSVK »

Nechcel som zbytočne zakladať tému tak to píšem sem. Priznám sa, o taktovaní viem len málo, napr. zvýši výkon, spotrebu, môže sa to prehrievať pri zlom chladení, skôr sa môže pokaziť tá daná vec.
Preto by som uvítal keby mi niekto v skratke (naozaj len v skratke) plusy a mínusy taktovania.

Rád by som počul názor odborníkov ktorý s tým pracujú, že čo by sa dalo urobiť s touto zostavou:

GIGABYTE R9 280X 3GB (384) aktiv
AMD FX-8350 8-Core Black Edition 4.0 GHz
Gigabyte GA-990XA-UD3
Corsair zdroj 650W
Kingston 16GB (Kit 2x8 GB) HyperX
Chladenie/ventilátor:

Čo by sa dalo urobiť s grafikou a procesorom ? Čítal som že procák sa celkom dobré dá pretaktovať.
Aký kvalitný chladič by ste mi odporučili ak by som sa rozhodol, že si to dám pretaktovať ?

Zostava má cca tých 8 mesiacov. Viem, že tie veci sú nové a kvalitné. Normálne by táto zostava mala vydržať zopár rokov ale pri optimalizácií dnešných hier sa to nikdy nedá vedieť.

Rozmýšľal som, že do budúcna by som si chcel dokúpiť ešte jednu grafickú kartu. Ale taktovanie by bolo asi lacnejšie. Či ani nie ? Koľko môže stáť pretaktovanie graf. karty a procesora ?

PC skladala normálna firma, je to aj v záruke, takže ak by sa s tým dačo robilo tak tam.

Dopredu ďakujem :)
Hegy
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa Hegy »

Nooo graficku by som netaktoval, tie niesu velmi "ohybne" zväcsa tam vies prikurit par malo % výkonu za cenu velkeho hluku a tepla.
CPU mas na taktovanie dobre, len by to chcelo vediet aky tam je chladic, ak nebodaj stockovy tak sa na to vykasli, vyzenies to v pohode o 10-15% ale za cenu permanentneho hluku a zvysenej priemernej teploty CPU.
Dalsi aspekt je zdroj, ten corsair je aky model presne?