Google Android OS

Všetko o mobiloch, PDAčkach...
brm
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

Re: Google Android OS

Príspevok od používateľa brm »

Na Tvojom mieste by som skúsil naštudovať toto fórum:
http://forum.xperia.cz/viewforum.php?f=85
Možno tu je odpoveď aj na Tvoj problém, ale prever si to:
http://forum.xperia.cz/viewtopic.php?f=85&t=10088
Silmer
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Silmer »

diky brm, v tychto veciach som uplny laik.
guess.whoo
Redeemer
Redeemer
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa guess.whoo »

a kvoli comu? (tiez mam z1c s 5.0)
DropDead
Addict
Addict

Príspevok od používateľa DropDead »

ahojte, máte skúsenosti, prípadne viete mi poradiť vo veci používania môjho google play účtu na dvoch telefónoch naraz (uvažujem nad darčekom pre mamu a takto by som všetkých ušetril od kúpy napríklad powerampu a podobných aplikácii) s tým, že napríklad na druhom telefóne by neboli kontakty v rámci môjho účtu ale nejako osobitne ?
t0m4s3
Admin
Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa t0m4s3 »

Staci tvoj ucet pridat ako dalsi ucet a vypnut na nom synchronizaciu.
brm
Darca
Darca

Aj ja som nad tým minule rozmýšľal, neviem ako by sa správali tie aplikácie. Ale v podstate, ak máš mobil a tablet, tiež máš jedno konto, nie?