Ahojte,
stara Xperia Go mi uz prestala vykonovo stacit, rozmyslam teda nad jej vymenou.
Co potrebujem:
1. vodotesnost - minimalne rovnaka odolnost ako Xperia Go (IP67 - 1 meter/30 minut)
2. vacsi vykon - viac RAM, viac vnutornej pamate a vykonejsi procesor
3. co najmensie rozmery a co najnizsia hmotnost (bohuzial nic rovnako velke alebo mensie ako Xperia Go sa uz nevyraba, takze budem nuteny ist do zbytocne velkeho telefonu)
4. slubena aktualizacia na Android 6.0 = zaistena softwarova podpora v najblizsej dobe
Telefon bude pouzivany v lete na vode. Zaroven ho pouzivam na vybavovanie firemnych veci, potrebujem teda aplikacie ako Facebook pages manager, Google drive, Open Office, Pdf reader, navigacie Sygic a Waze, dobry fotak a klasicke veci ako email... Vacsinu z tych veci potrebujem pouzivat aj ked som na vode. LTE pripojenie je vyhodou. Telefon tiez vyuzivam na testovanie webov/aplikacii, kedze pracujem ako programator.
Na Xperia Go mi nestaci vnutorna pamat pre aplikacie (obmedzena na 2GB). Velkost uloziska pre aplikacia som pri jednotlivych mobiloch ale nenasiel, vsade sa spomina len celkova pamat.
Cena: nepodstatna, vodotesny smartphone potrebujem a som ochotny si za to zaplatit. Ak mi ale drahsi smartphone neposkytne nic naviac, co by som vedel vyuzit, oproti lacnejsiemu, tak je lacnejsi vhodnejsi.
Z telefonov, ktore prichadzaju do uvahy ma napada Xperia Z3 compact alebo Z5 compact. Z5 compact ma 32GB vnutornej pamate, Z3 compact 16GB. Kolko ale maju pamat pre aplikacie? //ostatne parametre nie su o tolko lepsie aby ma presvedcili kupit drahsiu Z5 compact, jedine ak ma Z3 compact malo miesta na aplikacie.
Pripadne viete odporucit nejaky iny telefon?
Este prichadza do uvahy chvilu pockat a kupit nieco co pride na trh v 2016. Udajne ma byt vodotesny aj novy Iphone 7.
Ktory telefon a preco by ste si vybrali na mojom mieste vy?
Vodotesny, co najmensi smartphone
-
K-u-b-i-a-k
Addict
Re: Vodotesny, co najmensi smartphone