Fotografia - vaše fotky
-
seth82
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Re: Fotografia - vaše fotky
bolo by to super, keby zlucis dve-tri expozicie (jedna s tmavsou oblohou a mesiacom)... takto ti to ten mesiac cele zabil...inak by to bola dobra fotka..seth82 napísal:Len taký pokus. Shimoda, Perry Road, chrám Ryosen-ji.
Trochu to tu o živým. A poprosím kritiku. Som úplne totálny amatér začiatočník. A za každú rádu budem rád 
To steblo mi príde nevýrazné, bud pridať tiene v úpravách slrbo skúsiť kontrast, ale ak nejde o to steblo, tak nerieš, námet super, len by som sa pohral s tým
Ja som tiež amatér, takže je to názor hobby fotografa [emoji16][emoji6]
Ja som tiež amatér, takže je to názor hobby fotografa [emoji16][emoji6]
-
hojko
Site Admin
Suhlasim. Fotka by bola okej, len to slnko v pozadi je prilis silne a preto je trava v popredi nevyrazna.
-
Andi_Cibula
Addict
Ani nie tak formou či kvalitou fotky, ale skorej obsahom.
Všetky vznikli v nadmorskej výške viac než 1000 m.n.m., dve z nich tesne pod 2000 m.n.m.
Všetky vznikli v nadmorskej výške viac než 1000 m.n.m., dve z nich tesne pod 2000 m.n.m.
Tá prvá fotka je dosť odvážna. Ísť so Saxom na offroad... 
Prešiel si tú cestu alebo si sa niekde zasekol?
Prešiel si tú cestu alebo si sa niekde zasekol?
-
hojko
Site Admin