Chcete si precvicit programovanie?

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
lukas9206
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Chcete si precvicit programovanie?

Príspevok od používateľa lukas9206 »

Keď už tu je táto situácia a mám kopec toho času. Vždy ma zaujímalo programovanie a ako to vlastne celé funguje. Viem že zo mňa po troch mesiacoch nebude programátor v Microsofte, ale je niečo čo by som sa ako samouk mohol naučiť a aj nejak reálne využiť? Viete mi odporučiť nejaký okruh na čo sa pozrieť, prípadne niečo konkrétne? Berte na vedomie, že som úplný amatér a nemám s tým žiadne skúsenosti.
harrison314
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa harrison314 »

lukas9206 napísal:Keď už tu je táto situácia a mám kopec toho času. Vždy ma zaujímalo programovanie a ako to vlastne celé funguje. Viem že zo mňa po troch mesiacoch nebude programátor v Microsofte, ale je niečo čo by som sa ako samouk mohol naučiť a aj nejak reálne využiť? Viete mi odporučiť nejaký okruh na čo sa pozrieť, prípadne niečo konkrétne? Berte na vedomie, že som úplný amatér a nemám s tým žiadne skúsenosti.
Skus napisat co si predsavujes pod slovom vyuzit.

Napriklad moj prvy program (v Pascale) mi pocital priemer znamok na strednej, druhy pocital domacu ulohu zo strojariny. Oba som vyuzil k svojej spokojnosti, ale nikdy by som na tom nic nezarobil.
lukas9206
Addict
Addict

Príspevok od používateľa lukas9206 »

Práveže sám neviem. Zarábať tým určite neplánujem. Napadla ma ale napríklad taká vec. Som hobby fotograf, baví ma to a chcem sa tomu ďalej venovať. Tak možno vytvorenie vlastnej stránky? Kde by som mal svoje portfólio, časom pridal obchod?
Mek
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Mek »

Vlastna stranka je urcite dobry zaciatok. Tiez som tak zacinal, ibaze v tej dobe sa stranky robili vo Worde, alebo Frontpage :D