Ake reproduktory k pc ?

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
Johnnny
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok

Re: Ake reproduktory k pc ?

Príspevok od používateľa Johnnny »

No, takto.

Som audio laik, ale s tym co pises sa neda nesuhlasit. Doteraz som ale vzdy mal mimo slusnych sluchadiel len lacnejsie (do cca 70eur) 2.1 sety, ale kazdy s tym dnes opovrhuje a tak som si povedal, ze chcem skusit nejake 2.0. A napriklad z toho webu co som sem postol:
Z603 podla mna nie su vylozene zle 2.1, ale hned ta prva "Dream A Dream" zrazu znie oproti Edifierom priserne aj ked by som si to mimo porovnania mozno ani nevsimol (tak som hluchy, nikto nie je dokonaly :) ).

Zaroven ale nepotrebujem najbassovejsie repraky v ponuke, staci mi aby dosiahli nejaku priatelnu uroven. Oproti tym edifierom bude tych bassov urcite menej, uz len kvoli objemu ako povedal aj Ryan. Ale mas pravdu, ze zneju krabicovejsie a plechovejsie, co mi trosku vadi. Na druhej strane, 1700 su jednak trochu cez rozpocet, ale hlavne uz mozno trosku masivne.

Inak z toho porovnania 1080 a 1700 mam zmiesane pocity, 1700 sa mi zdaju byt dost dunive aj ked mam pocit, ako by to skor bolo nahravkou, alebo akustikou miestnosti.
Ryan Giggs
VIP
VIP

Príspevok od používateľa Ryan Giggs »

R1700 su ladene basovejšie. Edifier ma v kategorii cca 70-130€ možno aj 10 modelov a 1700 patria rozhodne k tym basovejšim, ak nie su vôbec naj (všetky som nepočul). Ale nie su prebasovane.
Johnnny
Medium Professional
Medium Professional

Ono to naozaj moze byt tou miestnostou, resp moze ? Z toho videa mi to tak pripadalo.

V kazdom pripade, v mojom pripade sa bavime o miestnosti cca 9.5m2. Aktualne sa mi najviac asi naozaj pozdavaju tie 1080BT. Su pekne, relativne kompaktne a zda sa, ze nehraju blbo. Navyse za 75eur. Pripadne mozno nejaky iny tip na podobne asi Edifier ?