Ekonomia, ekonomika, manazment...studium

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
Holubar
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Ekonomia, ekonomika, manazment...studium

Príspevok od používateľa Holubar »

Rad by som si precital nazory ludi, co studuju nieco tohto charakteru. Vidite uz nejak svoju buducnost, viete si realne predstavit uplatnenie vasich vedomosti v praxi, realnom zivote a realnych situaciach? Mate pocit, ze to, co studujete je naozaj hodne titulu Ing, teraz po novom uz Mgr?
Privitam aj nazory ostatnych ludi na tieto odbory resp ich studium.
enter00
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa enter00 »

no, mgr ma uz hodne dlho napr Fakulta managmentu UK, Ekonomicka univerzita BA a tusim fakulty na TUKE a Zilinskej uni maju a budu mat ing.

dalej k tvojej otazke...
mam taky pohlad na vec... su skoly, ktore ta ucia byt zamestnancom. a su skoly, ktore ti daju teoreticky zaklad nato, aby si mohol robit to, co rozhodnes robit. ci uz to bude byt zamestnancom, alebo samostatne podnikat.

Studium manazmentu je podla mna druhy pripad, samozrejme a to najviac zalezi na tom, ako sa k tomu clovek stavia a aky ten clovek je.
Da sa uspiet aj bez skoly, a da sa neuspiet aj 5 titulmi z Harvardu, Princetonu, Yale, ICH Zurich atd atd.
SaNDRiTTa_2H
Medium Expert
Medium Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa SaNDRiTTa_2H »

ked uz sme pri tejto teme.. tiez stujem ale zatial len na strednej odbor marketing.. priznavam sa ze nejak ma to absolutne nebere.. chcela by som sa opytat ci by bolo mozne vyst z tej skoly na vysku s uplne inym zameranim (narp. psychologia.. )
sundevil
VIP
VIP

Príspevok od používateľa sundevil »

SaNDRiTTa_2H napísal:ked uz sme pri tejto teme.. tiez stujem ale zatial len na strednej odbor marketing.. priznavam sa ze nejak ma to absolutne nebere.. chcela by som sa opytat ci by bolo mozne vyst z tej skoly na vysku s uplne inym zameranim (narp. psychologia.. )