Deň narcisov
-
zuzkazuzka
VIP
- Kontaktovať používateľa:
-
erytrocyt
VIP
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale prispievať niekomu do vrecka, dobrovoľníkom na chlast, úradníkom na fajnové autá a to čo ostane sa dostane do BA nemocnice a hurááá, máme zasa niečo proti rakovine, no tak či tak dennodenne zomierajú na túto chorobu desiatky ľudí, ak žena potrebuje ísť na mamograf, tak si vyčká aj mesiace, kým sa dostane do poradovníka zatiaľ čo sa v nej zákerná choroba naďalej rozširuje a tí, ktorí na týchto akciách najviac zbohatnú prídu, usmeje sa a niekoho pani manželka je na napr. mamografe do 15 minút...
Dobrovoľník? Ktorý z vás tam šiel kvôli presvedčeniu? Ktorý? Ale ruku na srdce. Alebo je to tak, že fúú, tak dnes ako to bomba padlo, nejdem do školy? Aj ja som študent, rožkom tu nikoho neopíjajte.
A po zbierke? Šup na pivo z vyzbieraných prachov?
Nie? Ale no...
Viem o čom píšem...
Dobrovoľník? Ktorý z vás tam šiel kvôli presvedčeniu? Ktorý? Ale ruku na srdce. Alebo je to tak, že fúú, tak dnes ako to bomba padlo, nejdem do školy? Aj ja som študent, rožkom tu nikoho neopíjajte.
Nie? Ale no...
Viem o čom píšem...
-
JaJeNiektoIny
Light Professional
Tak teraz si ma urazil. A tiez vsetkych dobrovolnikov. Tie peniaze fakt vazne pomahaju ludom chorym na rakovinu! Predstav si, keby nikto nedal - tak ako ty. Za posledne roky by sa nevyzbierali miliony korun! Miliony korun, ktore naozaj pomohli ludom.eritrocit napísal:Nechcem sa nikoho dotknúť, ale prispievať niekomu do vrecka, dobrovoľníkom na chlast, úradníkom na fajnové autá a to čo ostane sa dostane do BA nemocnice a hurááá, máme zasa niečo proti rakovine, no tak či tak dennodenne zomierajú na túto chorobu desiatky ľudí, ak žena potrebuje ísť na mamograf, tak si vyčká aj mesiace, kým sa dostane do poradovníka zatiaľ čo sa v nej zákerná choroba naďalej rozširuje a tí, ktorí na týchto akciách najviac zbohatnú prídu, usmeje sa a niekoho pani manželka je na napr. mamografe do 15 minút...
Nie? Ale no...
Viem o čom píšem...