MP3 player a vydrz

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
tomek00
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

MP3 player a vydrz

Príspevok od používateľa tomek00 »

Zdravim, mam jednu otazku. Dostal som MP3 player Sony NW-E016. Pisu tam ze vydrz baterie moze byt az 30 hodin a tam smeruje aj moja otazka, ci je to pravdive a naozaj ten player ma hrat tak dlho, lebo sa to nezda. Ci to myslia tak ze v nejakych idealnych podmienkach, ked mam hlas na 1 a a vypnute stereo a basy a tak, alebo ci pri normalnom pocuvani. Mozno sa zda tato otazka ako daka nezmyselna ale ja nie som moc do techniky tak reku ci s tym mam nieco robit.

:wink:
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

tomek00.. máš mobil? Si pozri, koľko píšu, že má výdrž a koľko skutočne vydrži.. :)
tomek00
Light Professional
Light Professional

brm napísal:tomek00.. máš mobil? Si pozri, koľko píšu, že má výdrž a koľko skutočne vydrži.. :)
no aj som si myslel, ja len potom na co to tam negri pisu ked to nevydrzi tak dlho, diky brm :wink:
makaveli
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa makaveli »

mam sony NW-A805 od septembra, pri nom udavaju vydrz 30 hodin audio alebo 8 hodin video prehravania... uvadzaju aj pri akych nastaveniach to vydrzi a skutocne to tolko vydrzi, neni to len tak.. a tie nastavenia nie su nijako drasticke, len take ako vypnutie displaya po 15 sekundach, vypnutie nejakeho popup pri zmene pesnicky, jas displaya na urovni 3 z 5 atd.. mne sa dokonca zda, ze to vydrzi aj viac pri audiu.. pri videu nemam odskusane, lebo to na tom nepozeram, max videoklipy
tomek00
Light Professional
Light Professional

je pri tychto zariadeniach dôlezite prve nabitie? lebo ked som ho strcil do USB a zacalo sa to nabijat, tak sa mi restartoval po desiatch minutach komp, cize sa nabijanie na chvilu zastavilo. Môze toto ovplyvnit vydrz baterky?
makaveli
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa makaveli »