Notebook ASUS Z53U AP079C

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
h0rac
Novice
Novice

Notebook ASUS Z53U AP079C

Príspevok od používateľa h0rac »

pocul som ze nepodporuje WIn XP oficialne no .. takze cem tam dat XPcko lebo Vista je premna nevyhovujuca ( spomalena , vela to bere , tazke ovladanie pre braska a rodinu ... ) no chcel by som vas poprosit o daky navod ako tam hodit XPcko lebo v tomto som laik akoze viem instal ale len z XP na XP .... a problem bude asi z ovladacmi , na stranku kde som kupil notebook

Kód: Vybrať všetko

http://www.shark.sk/default.aspx?content=TVRDETAIL&nparams=kod_id;12424
je dole ze technicka podpora isiel som nanu a tam som nasiel ovladace na XP na model F3U ( ked dam pravym na tento pocitac vlastnosti tak tam je )

cize to by sedelo ale na tej assus support som dal vyhladat presny typ notebooku uplne presny co tam je a tam je len na VIstu :D takze som zmeteny ci tie ovladace pojdu a ci ten XP hlavne rozbeham .. .v predajni mi povedali ze by ma to vyslo 8 tisic ze si uctoju daky cash a hodinu a trvalo by to okolo 5 dni kym by oni nasli spravne a zbytocnich 8 litrov nemam tak vas chcem poprosit o navod a o radu ci to pojde ( win a ovladace ) dikky moc a cim skor tym by to bolo lepsie :D dikky moc

akoze podla toho F3U som nasiel na vsetko ovladace na XP wifi vsetko len to ma metie ze je to F3U mam to napisane ako vidis aj v PC ale na presny model tam boli len na vistu ... a este neviem ako zistim ci ovladac ktory som installol pracuje spravne ta stranka kde to je je
kód:

Kód: Vybrať všetko

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=F3U
dikky mooc

// Obrazky do prilohy (vid pravidla). Tomasito
neppo
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa neppo »