Ktoru politicku stranu by ste volili? + Povolebna diskusia!
-
mastermind
VIP
lenze to je pi*ov***...Les napísal:Ako vidim preferencie, Slovakom sa paci Meciar s Ficom. Tak nech im vladne, mne je to UZ uplne jedno. Zasluzia si ho.
ani Smer Hzds nebudu spolu...bud jeden nebo druhy ale kto s nima pojde do koalicie...to ma je*** ked jeden z tychto drbohlavcov bude premierom....
sak ty das hlas madarom a vratis do vytretej Ameriky....tak ti aj moze byt jedno...
-
ikovan
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Mne by to vadilo ved v kazdy stat ma aj VS nech si tam studuju a ked tu chcu zit tak nebudu snad studovat v rodnom jazyku kde sme. To aby sme tu pre kazdeho cudzinca mali VS lebo co by to bol za sys keby studoval v uradnom jazyku danej krajiny..mastermind napísal:si pis ze by mi to vadilo. aj keby to boli japonci alebo amici tak by som bol proti.
este to upresnim. ak by si tu univerzitu financovali sami. tak by mi to nevadilo. ani keby to boli madari ani ktokolvek iny.
-
mastermind
VIP
prve dve body som vyvratilikovan napísal: Ja ti poviem co tu urobila SMK pre nas HOVNO!!!!
-pribudli madarske napisy
-pribudla madarska VS
-pribudli ZS s MJ a ubudli ZS s SJ
-pribudli financie na kulturu madarskej mensiny
A nehovor ze nerobia ziadne roztrzky lebo vytahuju Benesove dekrety, Trianon, Felvidek, Velke Madarsko, a este aj ten je--uty Miklosko sa im po prijati ko..tskeho vyznamenania ospravedlni za Benesove dekrety..
dalsie dve neviem
O vytahovani Benesovych dekretoch a pod. - zaviazali sa(SMK) ze nebudu vytahovat a toto dodrzuju. Tieto temy vytahuju tzv. "slovenske" populisticke, nacionalisticke strany.
Mikloskove vyjadrenie je v poriadku.
-
ikovan
Darca
Budme sa drzat tohto vyjadrenia takze nebudem sa tu hadat je to tvoj (podla mna mylny nazor) a akceptujem ho..Traktorista napísal:cert, boha pochop, ty si madar jak salama.
Ty si stojis zatym co ti doma hustia do hlavy rodicia.