Edit: Normal CD mi napaluje uplnev pohode len s DVD je problem
Problem s DVD mechanikou
Problem s DVD mechanikou
Ahoj mam taky problem mal som Windows vista a napalovalo mi vsetko bez problemov ale ako nahle som upgrajdol na win7 tak mi nejde nic napalit skusal som pohladat nejaky firmwar na mechaniku ale nic som nenasiel citat mi vsetko cita bez problemov.Ak by ste mi mohli pomoct stymto problemm bol by som strasne vdacny dakujem mechanika je :HL-DT-ST DVDRAM GSA-T40N ATA Device myslim ze to je LG
Používaš na napaľovanie zlé dvd-čka. Zmeň značku médií, alebo mínuskové za pluskové.
Nepoužívaš náhodou mínuskové Verbatin-ky ???
To zlé asi nie je správne slovo. Proste nechutia tvojej napaľovačke.
---------------------------------------------------
Ešte skús aj toto v nastaveniach NERO daj v :
Sekce - Začít disk s více sekcemi
Vypálit - nesmieš mať zaškrtnuté Uzavřít DVD
Posledná možnosť. Odinštaluj to a použi inú verziu NERO. Najlepšie najnovšiu. Ak máš najnovšiu tak použi o niečo staršiu.
//autoeditácia 08 Nov 2009, 3:27
Tých 10 dvd čo sa ti podarilo vypáliť bolo spolu na spindli. Však ?
Nepoužívaš náhodou mínuskové Verbatin-ky ???
To zlé asi nie je správne slovo. Proste nechutia tvojej napaľovačke.
Ešte skús aj toto v nastaveniach NERO daj v :
Sekce - Začít disk s více sekcemi
Vypálit - nesmieš mať zaškrtnuté Uzavřít DVD
Posledná možnosť. Odinštaluj to a použi inú verziu NERO. Najlepšie najnovšiu. Ak máš najnovšiu tak použi o niečo staršiu.
//autoeditácia 08 Nov 2009, 3:27
Tých 10 dvd čo sa ti podarilo vypáliť bolo spolu na spindli. Však ?
Kupil som 100x DVD Sony su to tieto dvdecka: myslim ze mas pravdu ze jej nesedia ale je sranda ze ked to skusam asi 20 krat zasebou tak mi to zrazu ide a zase niekedy nejde len nechapem vzdy som pouzival tito dvdecka a teraz to zacalo robitt skusim este tu druhu moznost co si napisal a uvidim ale dakujem pekne za radu