btw. v týchto veciach som dosť laik, takže ak je to možne, tak vysvetlenie alebo návrhy na odstranenie problemu mi podavajte čo možno najpolopatickejšie, vopred vdaka
Problém s rýchlosťou internetu
Problém s rýchlosťou internetu
zdravím
, najprv by som sa chcel ospravedlniť ak som zle zaradil temu, alebo ak tu takáto téma už je, mám problem s rýchlosťou internetu, ktorá pri sťahovaní filmov, hudby...je nižšia ako 30 kB/sek. a davnejšie takáto nebola, predpokladal som, že by to mohlo byť sposobené nejakým vírom ale stiahol som si a aktualizoval antivirový program a nepomohlo to, taktiež som si preinštaloval internet a stale je pomaly, neviem čo už mam robiť a moc sa do toho nevyznam, tak očakávam, že mi tu niekto poradi
btw. v týchto veciach som dosť laik, takže ak je to možne, tak vysvetlenie alebo návrhy na odstranenie problemu mi podavajte čo možno najpolopatickejšie, vopred vdaka
-
Gepid
Medium Professional
- Kontaktovať používateľa:
Ako sa ti podarilo preinštalovať internet? 
//A skúšal si otestovať rýchlosť napr. na www.speedtest.net ? To ti hodí reálne čísla sťahovania.
//A skúšal si otestovať rýchlosť napr. na www.speedtest.net ? To ti hodí reálne čísla sťahovania.
-
vladenko007
VIP
-
Hellboy248
Guru wannabe
-
Hellboy248
Guru wannabe
-
audiotrack
VIP
audiotrack - hociktorú stranku mi načitava príliš dlho, o sťahovaní ani nehovorim, proste pomale
bol som v orangei, jedna senorita mi tam hovorila, aby som modem priniesol, že vyskušajú nainštalovať na ich pc a ked pôjde pomali tak sa spíše reklamácia
no uvidime ako to bude v stredu tam skočim a som zvedavý
bol som v orangei, jedna senorita mi tam hovorila, aby som modem priniesol, že vyskušajú nainštalovať na ich pc a ked pôjde pomali tak sa spíše reklamácia
-
audiotrack
VIP