Spolubývajúci

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
Muffi
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Spolubývajúci

Príspevok od používateľa Muffi »

Takže sa pokúsim načrtnúť situáciu. Som študent VŠ a bývam v podnájme v byte spolu s troma spolubývajúcimi. Byt to nie je veľký,len jedna väčšia izba + kuchyňa a kúpeľna spojená so záchodom. Všetci traja sú kvázi moji spolužiaci z rovnakej fakulty aj ročníka, ale študujú v iných študijných skupinách. Všetkých troch som spoznal minulý rok na intráku a bol som s nimi dobrý kamarát, no ani s jedným som nebýval. Keďže ani jednému z nás na konci ročníka nepridelili internát, našli sme si spolu spomínaný byt. To som ešte ale netušil, do čoho idem.

Pre pochopenie asi bude dobré aj krátky opis obyvateľov tohto bytu. Dvaja z nich sú humusáci bez zodpovednosti (čo sa týka školy, peňazí ale aj čohokoľvek iného) a s nulovou toleranciou k ostatným, fajčiari. Keď sa začne chľastať (a to je vďaka nim dosť často), nevedia na to ísť "civilizovane" a keď si vypijú, sú z nich ešte 2x väčšie hovädá než bežne.
Tretí je slušák, nepije, nefajčí, nenadáva, čistotný, poriadkumilovný. Zodpovedný po všetkých stránkach, veľa času venuje učeniu a škole, chodí skoro spávať a teda aj skoro vstáva. Úplný protiklad prvých dvoch. Je veľmi hanblivý, súhlasí so všetkými spoločnými rozhodnutiami bez vyjadrenia vlastného názoru (napr. či si kúpime chladničku, zavedieme v byte rýchlejší internet a pod.). Nechá si "skákať po hlave", nikdy neprotestuje, nikdy sa nesťažuje. Toleruje všetko, čo sa v byte deje bez slova i keď všetci dobre vedia, že sa mu to nepáči. Okrem toho je veľmi popletený, stále zmetkuje a aj napriek tomu, že učeniu z nás venuje najviac času, sa mu v štúdiu darí najmenej.