Dovolenka 2010 až 2024

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
Používateľov profilový obrázok
lukas9206
Addict
Addict

Re: Dovolenka 2010 až 2022

Príspevok od používateľa lukas9206 »

heker napísal: 25 sep 2022, 1:01 Kokain v uliciach 100 eur (treba davat pozor, aby to nezamenili za muku/cukor)
Dík za túto informáciu :D

Každopadne k veci. Ako som písal na začiatku. Kvôli zrušenému tripu do USA, chcem ešte v tomto roku aspoň krátku dovolenku, kde by som nemusel riešiť veľa veci. Aj keď dnes sa zase situácia zmenila, a nakoniec by som ten mesiac dovolenky, možno aj viac ako mesiac mohol dostať. Ale tak ten trip do USA asi nechám na ďalší rok.
A musím povedať, že ten Phuket ma celkom zaujal. Letenka síce drahšia, ale to by som prežil. A aj keď som síce písal, že chcem len ležať a jesť, netreba to brať úplne doslovne. Keďže som hobby fotograf, neodpustím si fotenie pri východe/západné slnka a nejakú turistiku aspoň po okolí určite absolvujem.

Vieš mi heker niečo konkrétne odporučiť čo musím na Phukete vidieť, pripadne na čo si dať pozor? Čo som sa zatiaľ dočítal, tak na letisku prebieha nejaká imigracna kontrola? Je to niečo čoho sa báť, alebo je to len nejaká rutinna prehliadka? V Thajsku sa jazdí po ľavej strane nie? Dá sa to na tom skútri zvládnuť? :D Pridané sú nejaké povinné očkovania? Je tam potrebná hotovosť? Bude mi stačiť revolutka, ale treba kreditnú kartu?

Aby ste boli v obraze, ešte nikdy som nebol mimo EÚ. Takže niečo ako Thajsko je pre mňa extrémna exotika a neviem čo od toho čakať. Preto niekedy tie blbé otázky.
heker
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa heker »