alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
pletiete 2 veci dohromady.
alza ponuka rozsirenie zaruky, teda miesto statom garantovanych 2 rokov zaruky si ju vies predlzit (na 3 az 5 rokov myslim) a malo by to fungovat tak ze pokial sa ti nieco pokazi v tejto dobe tak sa na servis budu vztahovat rovnake podmienky ako keby sa jednalo o zarucny servis v ramci 2 rokov.
alza tiez ponuka sluzbu okamzitej vymeny, teda to co pise Daniel9911 ze pokial tovar nefunguje tak nemusis cakat na vybavenie reklamacie (podla zakona do 30 dni) ale hned ako podas reklamaciu tak ti daju novy kus. toto inak alza ponuka automaticky na tovar do 20 eur myslim, uz viac krat sa mi stalo ze som prisiel vyreklamovat nejaku drobnost a peniaze mi vratili hned.
nikde som sa ale nedocital ako to funguje v pripade neuznania reklamacie. priklad blbne mi tablet, mam zaplatenu okamzitu vymenu, tablet reklamujem, dostanem rovno novy a o mesiac mi pride ze reklamacia nebola uznana. musim novy tablet vratit? co ak som ho dovtedy uz doskrabal napriklad? daju mi doplatit skodu (ako napriklad pri alzaneo).
alebo je to skratka vyriesene tou okamzitou vymenou? ja mam sluzbu od alzy, da mi novy kus a nasledna reklamacia sa uz riesi len medzi alzou a dodavatelom a pripadne neuznanie reklamacie je skratka naklad alzy?
ked som pred rokom kupoval vysavac tak mi tiez volali ci nechcem predlzenu zaruku ci okamzitu zaruku ci kombinovane, to uz neviem, a tvrdil mi ze ked sa mi v tom case nieco stane s vysavacom, cokolvek (trebars aj bateria ze strati kapacitu) tak mi to skratka vymenia alebo vratia peniaze. moc som tomu neveril, ale tak uvidime o par rokov.
alza ponuka rozsirenie zaruky, teda miesto statom garantovanych 2 rokov zaruky si ju vies predlzit (na 3 az 5 rokov myslim) a malo by to fungovat tak ze pokial sa ti nieco pokazi v tejto dobe tak sa na servis budu vztahovat rovnake podmienky ako keby sa jednalo o zarucny servis v ramci 2 rokov.
alza tiez ponuka sluzbu okamzitej vymeny, teda to co pise Daniel9911 ze pokial tovar nefunguje tak nemusis cakat na vybavenie reklamacie (podla zakona do 30 dni) ale hned ako podas reklamaciu tak ti daju novy kus. toto inak alza ponuka automaticky na tovar do 20 eur myslim, uz viac krat sa mi stalo ze som prisiel vyreklamovat nejaku drobnost a peniaze mi vratili hned.
nikde som sa ale nedocital ako to funguje v pripade neuznania reklamacie. priklad blbne mi tablet, mam zaplatenu okamzitu vymenu, tablet reklamujem, dostanem rovno novy a o mesiac mi pride ze reklamacia nebola uznana. musim novy tablet vratit? co ak som ho dovtedy uz doskrabal napriklad? daju mi doplatit skodu (ako napriklad pri alzaneo).
alebo je to skratka vyriesene tou okamzitou vymenou? ja mam sluzbu od alzy, da mi novy kus a nasledna reklamacia sa uz riesi len medzi alzou a dodavatelom a pripadne neuznanie reklamacie je skratka naklad alzy?
ked som pred rokom kupoval vysavac tak mi tiez volali ci nechcem predlzenu zaruku ci okamzitu zaruku ci kombinovane, to uz neviem, a tvrdil mi ze ked sa mi v tom case nieco stane s vysavacom, cokolvek (trebars aj bateria ze strati kapacitu) tak mi to skratka vymenia alebo vratia peniaze. moc som tomu neveril, ale tak uvidime o par rokov.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Pokiaľ som tomu porozumel správne, tak ti dajú nový produkt a tým to hasne. Teda mohol by si reklamovať aj funkčný produkt a dajú ti nový, prípadne adekvátnu náhradu s novou dvojročnou zárukou + zostatok tej okamžitej výmeny.nikde som sa ale nedocital ako to funguje v pripade neuznania reklamacie. priklad blbne mi tablet, mam zaplatenu okamzitu vymenu, tablet reklamujem, dostanem rovno novy a o mesiac mi pride ze reklamacia nebola uznana. musim novy tablet vratit?
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
zdravím, otazka: ak by som predal tovar v zaruke inej osobe, produkt by sa v zaruke pokazil, moze tato osoba tovar v Alze reklamovat? dakujem
- hojko
- Site Admin
- Príspevky: 38104
- Registrovaný: 24 apr 2004, 18:29
- Bydlisko: Európa
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Pri firme pyta Alza splnomocnenie. Pri fyzickej osobe neviem. Kazdopadne stale je moznost napisat splnomocnenie a notarsky ho overit za 3 eura.
- Bad.boy
- Medium Professional
- Príspevky: 1055
- Registrovaný: 20 sep 2008, 20:39
- Bydlisko: BA/RK
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ak FO ano, staci faktura od vyrobku, je jedno na koho je original meno. Spolubyvajuci v minulosti napriklad predal procesor, a o pol roka na to videl vo svojom profile ze bol vyreklamovany.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Zdravím,
Mám v posledom čase veľmi zlé skúsenosť z Alzou. Ale tento posledný prípad to úplne zaklincoval.
Vytvoril som si objednávku dňa 23.12.2021, z doručeným 29.12.2021 (mal som v ponuke ešte 28.12.2021, no keďže sviatky nechcel som ich naháňať). Nejak mi nesúrilo aby som to mal čo najskôr doma, tak mi to nevadilo keď to neprišlo toho 29.12.2021. Ale 01.01.2022 som im písal e-mail, ohľadom nejakých informácií (v akom stave je atď.) lebo od nich mi za ten čas nič neprišlo - na tento e-mail žiadna odpoveď. Následne písal e-mail 03.01., odpoveď taká že preposielajú moju otázku na príslušné oddelenie (z tadiaľ žiadna odpoveď) znova píšem e-mail 12.01.2022 a stalo sa to isté.
Potom mi prišlo 15.01.2022 za komplikácie 4€ kód. A zrazu bola moja objednávka na ich stránkach ako vybavená. Dovtedy sa dal sledovať balík (kurierská spoločnosť DPD).
Jediné informácie čo som mal za ten čas bolo len na stránkach DPD (kde sa nachádza môj balík), Alza z nejakého dôvodu rozdelila moju objednávku na 3 balíky. A 1 z týchto 3 im za ten čas nie a nie prísť. No dnes som tam zavolal a že moja objednávka bola zrušená a dopravca im všetko vrátil späť. Ale prečo sa to stalo ? nejaké informovanie o tom ? za celý čas ?! NIČ !! A že jediné čo sa dá spraviť je vytvoriť rovnakú objednávku, ALE ! Počas Vianoc mali akciu 30%,20%... dole z produktu pri použitý kódu. A to už v tejto novej vytvorenej objednávke nebude. Výsledok ? o 40€ výšia cena.
A tak sa vás chcem spýtať. Mám nejaké možnosti niečo s tým spraviť ? Môžu bez toho aby som s tým súhlasil zrušiť moju objednávku a následne bez toho aby ma vôbec o tom informovali ? ...
Ďakujem.
Mám v posledom čase veľmi zlé skúsenosť z Alzou. Ale tento posledný prípad to úplne zaklincoval.
Vytvoril som si objednávku dňa 23.12.2021, z doručeným 29.12.2021 (mal som v ponuke ešte 28.12.2021, no keďže sviatky nechcel som ich naháňať). Nejak mi nesúrilo aby som to mal čo najskôr doma, tak mi to nevadilo keď to neprišlo toho 29.12.2021. Ale 01.01.2022 som im písal e-mail, ohľadom nejakých informácií (v akom stave je atď.) lebo od nich mi za ten čas nič neprišlo - na tento e-mail žiadna odpoveď. Následne písal e-mail 03.01., odpoveď taká že preposielajú moju otázku na príslušné oddelenie (z tadiaľ žiadna odpoveď) znova píšem e-mail 12.01.2022 a stalo sa to isté.
Potom mi prišlo 15.01.2022 za komplikácie 4€ kód. A zrazu bola moja objednávka na ich stránkach ako vybavená. Dovtedy sa dal sledovať balík (kurierská spoločnosť DPD).
Jediné informácie čo som mal za ten čas bolo len na stránkach DPD (kde sa nachádza môj balík), Alza z nejakého dôvodu rozdelila moju objednávku na 3 balíky. A 1 z týchto 3 im za ten čas nie a nie prísť. No dnes som tam zavolal a že moja objednávka bola zrušená a dopravca im všetko vrátil späť. Ale prečo sa to stalo ? nejaké informovanie o tom ? za celý čas ?! NIČ !! A že jediné čo sa dá spraviť je vytvoriť rovnakú objednávku, ALE ! Počas Vianoc mali akciu 30%,20%... dole z produktu pri použitý kódu. A to už v tejto novej vytvorenej objednávke nebude. Výsledok ? o 40€ výšia cena.
A tak sa vás chcem spýtať. Mám nejaké možnosti niečo s tým spraviť ? Môžu bez toho aby som s tým súhlasil zrušiť moju objednávku a následne bez toho aby ma vôbec o tom informovali ? ...
Ďakujem.
- *****HERO*****
- Guru wannabe
- Príspevky: 2349
- Registrovaný: 08 máj 2006, 1:34
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
ja by som im ten tvoj pribeh napisal alebo zavolal, ze si to objednaval v case ked bola zlava, no niekde sa stala chyba, tak nech ti k tej objednavke daju tu zlavu znova, pripadne v podobe tych kuponov. to by mali vyhoviet
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
ber to tak ze oni s tym tiez nemaju moc co robit. tvoju objednavku odovzdaju kurierovi a potom je to uz v rukach kuriera. ze ti to kurier nedorucil za to alza nemoze, volal by som do DPD ze co sa stalo a preco to vratili, lebo realne to mozu vediet iba oni.
tiez by som napisal/zavolal do alzy s tym ze nieco pokaslal kurier, ty za to nemozes a teda tu objednavku si nechcel zrusit a zaroven nechces vytvarat novu lebo uz nebudes mat zlavu.
Autoeditácia príspevku po 2 min 37 sek:
Inak vobec nepis maily ale volaj. Preco cakat na odpoved x hodin/dni ked ju mozes mat hned?
tiez by som napisal/zavolal do alzy s tym ze nieco pokaslal kurier, ty za to nemozes a teda tu objednavku si nechcel zrusit a zaroven nechces vytvarat novu lebo uz nebudes mat zlavu.
Autoeditácia príspevku po 2 min 37 sek:
Inak vobec nepis maily ale volaj. Preco cakat na odpoved x hodin/dni ked ju mozes mat hned?
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ingram ani Gigastore neodpovedaju na mail potencialnych zakazníkov. Ich telefónna klapka pre zákazníkov automaticky skladá... Nechápem, ako mohli vyhrat obchod roka 2020 na heuréke...
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Kto hodnoti obchod roka na Heureke? Su to ludia na zaklade recenzii (mnohokrat vdaka najnizsej cene) alebo si to eshop zaplati?
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ingram a Gigastore je ta ista firma. Velmi casto maju najlacnejsie produkty. Raz som od nich bral router. Ziadny problem. Ale kedze funguju ako funguju tak uz neplanujem u nich kupovat. Radsej si priplatim.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
pokial chces usetrit co najviac a kupujes nieco co s velkou pravdepodobnostou nebudes reklamovat, tak taketo obchody. pokial nechces riesit trampoty s reklamaciou tak radse treba priplatit.
- cORP.
- Addict
- Príspevky: 4479
- Registrovaný: 23 jan 2006, 13:48
- Bydlisko: Zapad
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
s ramci alzy odporucam skor volat, pocas celeho mojho zak. zivota u nich bolo par specialitiek, raz mi nechceli odovzdat komplet hw pre poskladanie pc aj ked tam mal byt, konflikt medzi zak. linkou a vydajcom na bottovej
, doriesene, za dalsie som kupovla mechanicku klavesnicu za 160eur, den po doruceni padla v akcii cena na 130, poslali mi na ten rozdiel dobropis, treba im vzdy radsej zavolat

Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
ja som im volal dnes napriklad. minuly tyzden zena spravila objednavku, zaplatil som to kartou. na druhy den zistim ze jedna eurova polozka mala dodanie 2 tyzdne, tak som ju zrusil s tym ze tam svietilo ze to euro mi vratia. ked som isiel po objednavku tak to po mne chcelo zaplatit znova, celu sumu minus to jedno euro. tak som to zaplatil a som myslel ze sa mi ta povodna platba vrati. dodnes sa nic nestalo, tak som volal a nasledne mi prisiel mail im mam poslat iban a swift (wtf za prve na co chcu iban, nech poslu peniaze tam odkial prisli, za druhe na co chcu swift ked to zistia z ibanu)...
ale pointa je ze zavolanim vybavis vsetko rychlejsie a istejsie.
ale pointa je ze zavolanim vybavis vsetko rychlejsie a istejsie.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Treba objednať ale platiť až pri prevzatí a s osobným odberom. Ani raz nič nemeškalo, vždy všetko bolo vtedy, ako uvádzali. Ale už viackrát som počul, že niekomu s niečím meškajú ale čuduj sa svet vždy to bolo s platbou vopred a s doručením cez nejakého kuriéra.
Dáš osobný odber, keď je tovar pripravený na prevzatie vždy sa to dá predlžiť aj na 2 týždne že sa zastavíš, takže pohoda, ideš keď máš cestu, tovar je pripravený, môžeš aj zrušiť a platíš až keď pre to ideš.
Potom keď nie osobný odber tak radšej alzabox.
Dáš osobný odber, keď je tovar pripravený na prevzatie vždy sa to dá predlžiť aj na 2 týždne že sa zastavíš, takže pohoda, ideš keď máš cestu, tovar je pripravený, môžeš aj zrušiť a platíš až keď pre to ideš.
Potom keď nie osobný odber tak radšej alzabox.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Len veci kupujuce na firmu po novom nedorucuju do Alza boxu, iba na predajnu a to z dovodu overenia obcianskeho. Mne meskali aj veci, ktore neboli platene vopred, naposledy teraz v januari dva dni a ked som sa pytal na predajni, tak to islo zo skladu v Cesku a preto to meskalo.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Pravidelne si to nechavam zaslat do alza boxov, aj teraz som to skusil vyklikat a nie je problem. OP som ale musel overovat ked som si registroval firemny ucet.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ked registrujes firemny ucet, tak v prvom rade overujes firmu a to vypisom z Obchodneho registra a potom kartickou o platcovi DPH. Tieto dva doklady ziada Alza. No a potom je tam este splnomocnena osoba, pripadne osoba konatela, ktora sa uvadza na preberanie tovaru - pri preberani na pobocke od teba pytaju obciansky preukaz.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Paradoxne, ak si to davam v takomto pripade posielat na firmu tak kurier to vzdy potichu necha niekde v sklade, ze ani neviem ze tovar z Alzy uz prisiel, ze ho nejaky nas brigadnik v sklade prebral.
Ked to chcem prebrat osobne vzdy su patalie s nejakymi papiermi. Aj som tam v minulosti niesol splnomocnenie ale fungovalo to na pár krát a naposledy zase po mne chceli nejake motanice.
Hlavne ze si vies vo firemnom ucte nastavit poverene osoby, ktore mozu preberat tovar - ale len so splnomocnenim, tak naco niekoho poverovat ked ho musis ajtak splnomocnit.
Rant over.
TL;DR ked ti tovar podava kurier tak to moze prevziat aj kocur, ked ti to podava vydajca v sklade potrebujes previerku
Ked to chcem prebrat osobne vzdy su patalie s nejakymi papiermi. Aj som tam v minulosti niesol splnomocnenie ale fungovalo to na pár krát a naposledy zase po mne chceli nejake motanice.
Hlavne ze si vies vo firemnom ucte nastavit poverene osoby, ktore mozu preberat tovar - ale len so splnomocnenim, tak naco niekoho poverovat ked ho musis ajtak splnomocnit.
Rant over.
TL;DR ked ti tovar podava kurier tak to moze prevziat aj kocur, ked ti to podava vydajca v sklade potrebujes previerku
- guess.whoo
- Redeemer
- Príspevky: 13565
- Registrovaný: 30 jan 2008, 12:58
- Bydlisko: VK,TN
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
hegy ty zijes
mondeo este mas? 

