alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
- K-u-b-i-a-k
- Addict
- Príspevky: 3272
- Registrovaný: 17 mar 2010, 22:12
- Bydlisko: Vranov nad Topľou/Prešov
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
lenže on chce smart hodinky.
- hojko
- Site Admin
- Príspevky: 38268
- Registrovaný: 24 apr 2004, 18:29
- Bydlisko: Európa
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Cital som co kupuje. Len starysomar tam pisal nieco o pelechu pre macku, tak na to som reagoval.
- starysomar
- Hardcore addict
- Príspevky: 6153
- Registrovaný: 01 máj 2011, 20:26
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ano. Na ilustráciu ako občas oebávajú s cenami a ako zareagujú, ak im niekto ukáže, že...
Inak Alzu využívam a za roky som tam nakúpil za hodne veľa.
Nerobia problémy s reklamáciou (aspoň pri nie veľkých sumách za konkrétny tovar), veľa tovaru majú v dobrej cene, v PD často priamo na pobočke teda bez poplatku za dovoz, výhodou je aj dodacia doba a relatívna blízkosť boxov.
Aj mňa dva krát trochu nasrali doručením inam, než som si zadal no hľadím na to komplexne a budem ich ponuku využívať aj do budúcna.
Čo sa týka cien - treba porovnávať. Rozdiely sú aj stovky percent. Pindať na to, že v konkrétnom obchode je vyššia...? Kúpim inde. Kvalitnú, teda dosť drahšiu autokameru som bral z českého eshopu za cenu takmer zhodnú z cenou z čínskeho. Ručný vysávač tiež.
Chceli sme možnosť výberu a pindáme...?
Inak Alzu využívam a za roky som tam nakúpil za hodne veľa.
Nerobia problémy s reklamáciou (aspoň pri nie veľkých sumách za konkrétny tovar), veľa tovaru majú v dobrej cene, v PD často priamo na pobočke teda bez poplatku za dovoz, výhodou je aj dodacia doba a relatívna blízkosť boxov.
Aj mňa dva krát trochu nasrali doručením inam, než som si zadal no hľadím na to komplexne a budem ich ponuku využívať aj do budúcna.
Čo sa týka cien - treba porovnávať. Rozdiely sú aj stovky percent. Pindať na to, že v konkrétnom obchode je vyššia...? Kúpim inde. Kvalitnú, teda dosť drahšiu autokameru som bral z českého eshopu za cenu takmer zhodnú z cenou z čínskeho. Ručný vysávač tiež.
Chceli sme možnosť výberu a pindáme...?
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Doteraz som bol vždy spokojný s nákupom cez Alzu, relatívne rýchle vybavenie, široký sortiment produktov atď..
Momentálne mám ale jednu negatívnu skúsenosť. Nedávno som registroval svoju firmu ako dobrovoľného platcu DPH. Na Alze som si chcel overiť svoje údaje. Zaslal som im link z finančnej správy, kde je výpis subjektov registrovaných pre DPH. Po týždni som nebol stále overený a ani obraz ani zvuk žiaden mail. Tak som im volal a povedali že to nestačí a že potrebujú výpis z daňového úradu... Na čo som bol pekne nasrdený, lebo mohli dať aspoň vedieť, keďže mi to blokuje objednávky, ktoré celkom súrne potrebujem...
Momentálne mám ale jednu negatívnu skúsenosť. Nedávno som registroval svoju firmu ako dobrovoľného platcu DPH. Na Alze som si chcel overiť svoje údaje. Zaslal som im link z finančnej správy, kde je výpis subjektov registrovaných pre DPH. Po týždni som nebol stále overený a ani obraz ani zvuk žiaden mail. Tak som im volal a povedali že to nestačí a že potrebujú výpis z daňového úradu... Na čo som bol pekne nasrdený, lebo mohli dať aspoň vedieť, keďže mi to blokuje objednávky, ktoré celkom súrne potrebujem...
- guess.whoo
- Redeemer
- Príspevky: 13603
- Registrovaný: 30 jan 2008, 12:58
- Bydlisko: VK,TN
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
ja som s tym problem nemal. urobil som objednavku, dal som si vyzdvihnutie na predajni a podla pokynov na webe som im doniesol vsetky potrebne dokumenty.
Zdrzal som sa ani nie 10 minut a odchadzal som overeny a s tovarom. Odvtedy bez problemov nakupujem na sro
Inak jedna skusenost - objednaval som smartwatch o 9.45 rano a vecer o 21.30 som ho mal v mojej obci v alzaboxe. Za mna 1*
Zdrzal som sa ani nie 10 minut a odchadzal som overeny a s tovarom. Odvtedy bez problemov nakupujem na sro
Inak jedna skusenost - objednaval som smartwatch o 9.45 rano a vecer o 21.30 som ho mal v mojej obci v alzaboxe. Za mna 1*
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Na webe maju napisane, ze treba poslat scan ruzovej karticky DPH z danoveho uradu alebo ju doniest ukazat osobne na pobocku.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
To som nevedel. Ale urcite budu posielat rozhodnutie a tak Alza bude pozadovat to rozhodnutie.
- guess.whoo
- Redeemer
- Príspevky: 13603
- Registrovaný: 30 jan 2008, 12:58
- Bydlisko: VK,TN
- Kontaktovať používateľa:
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
ano to rozhodnutie stacilo
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Nepochopil, ale OK.
Autoeditácia príspevku po 5 min 2 sek:
Aká dôvera? Čo? Hodinky som hľadal na Heureke, z ponuky som klikol na Alzu, prečítal si parametre a hneď tam čítam, že cenu dorovnajú, ak je niekde nižšia. Skúsil som to. Nakupoval som z Alzy 500x, boli aj problémy, ale vždy sa vyriešilo. To nie je o tom, že nedôverujem eshopu, čo nereaguje na telefonáty, nemá zverejnený ani mail a adresa na Google je nejaký rodinný dom, skôr ide o to, že Alza zavádzala. Berieš to trocha zo zlého konca kolega.K-u-b-i-a-k napísal: ↑20 sep 2022, 19:08 dendo povedz nám prečo? azda nedôveruješ lacnejšiemu eshopu?
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ja som tu postoval screenshot precitaj si to poriadne znovu, nikde nezavadzaju.
1) relevantna konkurencia, to je skutocne tazke oproti shopu ako Alza, to sa mozeme bavit tak o Nay, TPD alebo MALL
2) "ak to bude mozne" znamena, ze ak relevantna konkurencia urobila dobry deal a MALL nakupil hodinky za 100 eur, predava za 129 a Alza ich bezne od svojho dodavatela nakupuje za 130 eur, tak "nie je mozne" cenu dorovnat
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Áno, potvrdenie nakoniec stačilo.
Sága ale nekončí. Následne na to ma pýtali ešte ako dodatok potvrdenie že daná adresa je sídlom spoločnosti. Na overenie tohoto bolo potrebné dodať nájomnú zmluvu alebo faktúru za elektriku.
Ani jedným nedisponujem, keďže adresa je moje trvalé bydlisko, čo je rodičovský dom a aj energie sú písané na rodičov.
Zaslal som im teda notársky overený súhlas vlastníkom nehnuteľnosti k možnosti zriadenia sídla spoločnosti na danej adrese. Na toto som dostal odpoveď že to neakceptujú a že tovar dokážu zaslať iba na sídlo spoločnosti...
Na základe tohoto mailu som im tam telefonoval. Na supporte bola nejaká pani, ktorá povedala že to predá kolegyni, ktorá sa mi do pár hodín ozve. Nikto sa však už neozval...
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Zaujimave a dost sproste, ak toto pozaduju. Ja by som oskenoval fakturu, v Photoshope prepisal adresata faktury a to im poslal. Alebo nakupoval v inom obchode.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Spomenul som si na tuto temu, lebo som hladal nejake smart zasuvky. Jeden typ je takmer vsade na eshopoch za cca 20e (smarterhome, homesystem, a aj to uz povazujem za drahsie obchody), alza ich mala za 25.90 s garanciou ceny. Tak som skusil zadat podnet, na vyber uz bolo len par "konkurencnych" predajcov, medzi nimi mall.sk. tak som im dal link (bol to partnersky predaj cez homesystem). Odpoved bola:
Akoze nijak sa nestazujem, jednoducho to tam nekupim. To len na ilustraciu a potvrdenie skusenosti nado mnou.Dobrý den,
kontaktuji Vás v návaznosti na Váš požadavek o úpravu ceny u produktu.
Bohužel cenu produktu nemůžeme dorovnat z důvodu aktuální skladové nedostupnosti zboží u Vámi uvedeného konkurenčního e-shopu. Jednou z podmínek pro dorovnání ceny je totiž skutečnost, že produkt, o který máte zájem, je skladem přímo u konkurenčního e-shopu. Produkt, který jste nám zaslal v odkaze je podle prověření skladem pouze u partnera a jedná se o partnerský prodej
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Skus im poslat opat podnet a odkaz sa na ten druhy web od ktoreho by to bral aj Mall. Ak to tam maju skladom, ze co si vymyslia.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Praveze uz je na vyber, ked zadavas podnet, len: nay, datart, hej, mall, planeo.
Neviem ci je to novinka alebo je to dane druhom tovaru, to by mohol povedat @Dendo2220 ako to bolo ked zadaval podnet on.
Neviem ci je to novinka alebo je to dane druhom tovaru, to by mohol povedat @Dendo2220 ako to bolo ked zadaval podnet on.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Skor to vyzera tak, ze tam pridali obchody, ktore ich cenou nepodlezu. Obchody su to sice velke, ale ceny maju vyssie.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Vyskusal som zadat podnet vs. Datart cena (o 3e menej) a tam mi to uznali. Problem ale je ze mi vystavili poukaz na 3e. Avsak pri kupe 2 alebo viac kusov to odrata len 3e, nie je to 3e z kazdeho v kosiku. A pri zadavani podnetu nie je moznost uviest pocet ks alebo poznamku. To aby clovek zadaval podnet 4x ak chce kupit 4ks . . .
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Chcú aby si si dal extra robotu aby si si to potom viac vážil.
Re: alza.sk | alza.cz | nespokojnosť | ignorácia klientov
Ja som si nedavno dal poskladat PC za priblizne 1200e. Vyuzil som garanciu ceny, pretoze CPU mali celkom predrazene. Uhradil som plnu sumu.
Ked mi zlucovali objednavku (pri skladani PC na fakture nebude kazdy jeden zakupeny komponent, ale len 1 polozka: alza pc), tak mi asi omylom stornovali tie kupony a zacal mi na portale svietit nedoplatok (v hodnote danych kuponov -> okolo 50e). Volal som do Alzy, tam mi teta povedala, ze ona s tym nema co spravit, ze vidi tie kupony ako stornovane. Tak som napisal na podporu, ze mozno textova podpora bude schopnejsia. Tyzden sa neozvali, volal som znova. Tentokrat zodvihol nejaky ujo, ktory povedal ze to da preverit a opat tyzden ziadna odpoved.
Tych +- 50e som doplatil pri prevzati, pretoze to poslali na dobierku.
Autoeditácia príspevku po 1 hod 2 min 27 sek:
Nahoda, tak uz odpisali Dovod: systemova chyba. Ked podpisem cestne vyhlasenie, ze skartujem povodnu fakturu ta mi vratia peniaze.
Ked mi zlucovali objednavku (pri skladani PC na fakture nebude kazdy jeden zakupeny komponent, ale len 1 polozka: alza pc), tak mi asi omylom stornovali tie kupony a zacal mi na portale svietit nedoplatok (v hodnote danych kuponov -> okolo 50e). Volal som do Alzy, tam mi teta povedala, ze ona s tym nema co spravit, ze vidi tie kupony ako stornovane. Tak som napisal na podporu, ze mozno textova podpora bude schopnejsia. Tyzden sa neozvali, volal som znova. Tentokrat zodvihol nejaky ujo, ktory povedal ze to da preverit a opat tyzden ziadna odpoved.
Tych +- 50e som doplatil pri prevzati, pretoze to poslali na dobierku.
Autoeditácia príspevku po 1 hod 2 min 27 sek:
Nahoda, tak uz odpisali Dovod: systemova chyba. Ked podpisem cestne vyhlasenie, ze skartujem povodnu fakturu ta mi vratia peniaze.