Otázočka - keď som si objednal tovar na osobný odber - štandardný výdaj môžem len tak svojvolne vletieť do Alza Drive pre to?
Predpokladám, že skladníci na drive fungujú rovnako ako tí vnútorní ale vidím, že to majú rozlíšené.
viem ze to tak fungovalo vzdy, len co som si vsimol v poslednom case ze aj ked si objednam osobny odber na centralu tak je tovar niekedy v automate na pinkod (alzawall to myslim volaju) a predpokladam ze v tom pripade ten skladnik z alzadrive nebude tovar vytahovat z alzawall... ale otestovane to nemam, mozno sa mylim.
Chápem aké sú cesty no nemusela by Alza o....
Pri objednávaní, že tovar bude v Alzaboxe popoludní. NEskôr oznámenie, že na druhý deň. Na druhý deň oznámenie, že na ďalší...
inak toto som akurat riesil s kolegami, lebo ja si uz nepamatam kedy mi bol tovar doruceny v tom termine co povodne slubovali.
aj teraz som objednaval v pondelok, ze v utorok rano o 8:00 to bude, tak som si to chcel najprv poslat do centraly lebo akurat v utorok som mal byt v office a potom si hovorim ze pre istotu si to poslem do alzaboxu pri dome keby meskali. a samozrejme v utorok rano uz tam svietilo ze v stredu rano...
tiez ma to rozculuje skor z principu, ze keby radsej pisu ze to bude o 2 dni a pride to o den skor tak si clovek povie "dobra alza, snazia sa" miesto toho aby takto nadaval ze odrbavaju...
ale je pravda ze po diskusii s kolegami nie vsetci maju rovnake skusenosti, kolegom sa to vraj nedeje.
predpokladam ze pri alzaboxoch je to komplikovanejsie, pretoze je tam obmedzeny priestor a alza nedokaze predpokladat kedy bude zasielka vyzdvihnuta a kedy sa tak uvolni miesto pre dalsiu zasielku.
prave preto by vsak mali prisposobit ten predpokladany cas, vedia ze v alzaboxe moze byt tovar max 4 dni, tak miesto idealneho ci priemerneho pripadu by mali predpokladat s tym najhorsim...
mozno je to tiez problem v ich systeme, co som pocul tak cely system si kodili sami v priebehu rokov, teraz je to dost slusny bordel roznych systemov ktore nie vzdy spolu komunikuju. a vraj pracuju na komplet novom rieseni, tak mozno potom to bude lepsie..
Mne sa to bezne deje s alzaboxom, dodanie slubene na druhy den. V skutocnosti tovar pride na 3. alebo 4. den. Nie je to problem samozrejme, nic mi tak neponahla. Prisudzujem to obsadenosti alza boxov. Resp. zle "vypocitanej" kapacite. A neviem, ci sa to da aj normalne menezovat, ked si ludia chodia po tie baliky totalne random. Hlavne teraz, pred sviatkami.
Ja si myslim ze ide skor o konkurencny boj - najmä teraz pred sviatkami je urcite rozhodujucim faktorom rychlost a pohodlie dodania - ak by Alza odhadovala doby ich dodania extra konzervativne mohli by si prihorsit tym, ich konkurencia tak konzervativna nie je a zakaznik si radsej objedna u konkurencie. Realita je taka, ze na slovensku to rozvazaju 2-3 spedicky ktore pouzivaju vsetci takze aj tie doby dodania sa mozu odlisovat len tym, ze ci stihol dat predajca vcas kurierovi balik alebo az na dalsiu nakladku.
Pocas leta sa mi stavalo dokonca ze mi prisiel balik skor ako bolo odhadnute. Cim blizsie ku sviatkom, tym je to horsie ale s tym viac menej pocitam.
V idealnom svete by bola aj Alza fer a pisala by tam nieco ako dodanie do AB do 2-4 dni ale tym by sa strelili do nohy.
Mne posledny polrok viac, nez raz poslali tovar na predajnu, hoci som zadal Alzabox.
Tiez online platba cez G-pay parkrat skoncila chybovou hlaskou (naposledy presla v poriadku).
Do AB uz moze umiestnovat baliky hocikto. Z velkych hracov je to dnes uz aj Posta ale aj akykolvek obchod (kamos ma eshop a normalne mi posiela veci do Alzaboxov).
preberanie zvladam ale nejak mi nefungovalo to odoslanie, neviem ci je to android vs ios ale proste raz som chcel nieco vratit, najdem v apke ze tuto z-box prijima, pridem k nemu a nech som robil co som chcel tak sa mi to nepodarilo, priamo na z-boxe bol navod ako na to ale v aplikacii ziadne take moznosti neboli.
nakoniec som isiel o 100 metrov vedla do kvetinarstva ktore tiez funguje ako packeta pobocka...