Tému zakladám za účelom rozšírenia obzorov bežných ľudí na internete a po dohode s hojkom zverejňujem tému o alza.sk/cz, vzhľadom na to že vedenie spoločnosti alza.sk/cz potrebuje dostať po prstoch za svoje arogantné, ignorantské a neprofesionálne chovanie ku svojím klientom.

na úvod chcem upozorniť že daná téma sa nedotýka pracovníkov [otrokov] spoločnosti alza.sk/cz. Títo za katastrofálny stav v ktorom sa posledný rok spoločnosť alza.sk/cz nachádza
!nemôžu!. S najväčšou pravdepodobnosťou sú zamestnanci alza.sk/cz [ospravedlňujem sa za výraz] chudáci s mizerným platom, na ktorých všetci zúriví klienti len nadávajú a vyvršujú sa na nich,
oni nie sú príčinou katastrofálneho stavu spoločnosti alza.sk/cz momentálne.

ako dlhoročný klient alza.sk/cz, ja a moji klienti mám[e] skúsenosti s touto spoločnosťou prakticky od jej založenia na Slovensku v roku 2004+

pamätám si keď [v tej dobe ešte] alza.cz sídlila pod Bratislavským hradom na Zámockej ulici a Slovenská pobočka pozostávala z dvoch ľudí, pána Dohnála a druhého meno si nepamätám.

v tejto dobe bola alza.cz veľmi príjemným a bohatým spestrením Bratislavského trhu [agem, bgslevi [vtedajšie bgs], xtron, etc.] avšak nevedela konkurovať vysokými cenami. Prístup personálu
bol excelentný, reklamácie boli obvykle vybavované instantne, teda personál alza.cz bral na seba plnú zodpovednosť. Krásne gesto rozbiehajúcej sa firmy.

S nárastom firmy a dopytu vznikla pobočka na Radlinského. Opäť, prístup personálu bol úžasný. Reklamačné oddelenie v excelentnej forme. Všetky reklamácie vybavené instantne, alebo do pár dní. Keď sa vedelo že sa jedná o chybovú súčiastku [napr. platničkové hdd od firmy Samsung a ich rada F3] boli
vymenené hneď, viac ako 20 kusov. Bez nejakých papierovačiek, jednoducho dôvera dlhoročnému klientovi a spoľahnutie sa na jeho vedomosti.

s príchodom novej centrály do Prievozu sa začínajú zbiehať mračná na spoločnosťou alza.sk. Reklamačné oddelenie v novej centrále je neochotné, arogantné a častokrát obsadené len jednou osobu, aj napriek rušným obdobiam. Reklamačné oddelenie na Radlinského je stále super, tak isto aj obchodníci.

So zrušením pobočky na Radlinského ulici v Bratislave prichádza temný vek alza.sk. Jediná správna pobočka bola zrušená a ostala len pobočka, ktorá sa preslávila nasledovným:

neochotný personál [z logicky vyplývajúcich dôvodov, je nemysliteľné aby bol 1 pokladník 1 výdajca produktov a 1 servisný pracovník na reklamačnom oddelení na pobočke o rozlohe niekoľko 100 m²]

menovite extrémne nervózny pán s jazvou na líci [reklamačné] pri vybavovaní reklamácií, neochotné vedenie [tuším pán Dohnál] pri vybavovaní akýchkoľvek požiadaviek. Taktiež asi nie jeho vinou, ale vinou vyššieho vedenia

reklamácie sú vybavované prchko, rýchlo s obvyklým odporúčaním na externé servisné strediská, čo je podľa zákona úplne v poriadku, ale nebývalo to tak, nikdy. Vždy ochotne odoslali tovar oni sami a povybavovali čo bolo treba.

vyskytujú sa viacnásobné reklamácie jedného produktu, ktorý je evidentne vadný od výroby s neochotou vystaviť dobropis, zo strany spoločnosti. Pravdepodobne vedenie alza.cz nebolo spokojné s množstvom vystavených dobropisov. Opäť, pracovníci [otroci] za tento stav
nemôžu.

alza.sk/cz najnovšie
"garantuje" akési doručenie tovaru na pobočku v rámci vianoc, avšak ignoruje pár dôležitých faktov.

tovar objednaný 18.12.2012 nebol doručený 21.12.2012 a ešte stále nie je na pobočku v Bratislave [hl. centrála na Slovensku].
Neviem čo presne spoločnosť alza.sk/cz garantuje, ale rýchle doručenie tovaru to určite nie je!
slovenská linka je nedostupná už 6ty deň!
Týmto by som chcel nepriamo prehovoriť ku vedeniu, NiE ku zamestnancom alza.sk/cz, ktorí sú v tomto dezolátnom profile spoločnosti úplne nevinne, vzhľadom na ich potenciálne mizerné finančné ohodnotenie a extrémne požiadavky, menované vyššie [málo pracovníkov na veľa klientov], aby si vstúpila do svedomia a spravila niečo so svojou už teraz poškodenou reputáciou medzi stovkami ľudí!