Zľavnené Cestovné
Zľavnené Cestovné
Takže, naozaj neviem neviem kam toto zaradiť, ale videl som tu napísané cestovanie, tak to píšem sem, hádam má niekto skúsenosti a poradí mi, začo mu vopred Ďakujem
Na stránke http://www.slovakrail.sk/index.php?id=ziaci-a-studenti som sa dočítal, niečo také, že ak študujem napr. v BA a mám aj trvalé bydlisko v BA, dá sa vybaviť zlavenka aj tak, moja otázka znie, ako to funguje? To si môžem cestovať po slovensku s nejakou zľavou, lebo som študent? Radšej sa spýtam na fóre - keďže tu nie je fotka, ani iné poznávacie znamenia 
-
axxis
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Ak si stredoskolak mozes si vybavit zlavnenu kartu na busy aj vlaky ako skolak (teraz je to myslim 40%), staci Ti potvrdenie o navsteve skoly a dostanes ju na pockanie. ak si vysokoskolak tak si mozes vybavit na vlak zlavnenu kartu euro 26 tiez zo zlavou 40% (tu mozes mat tusim aj ked niesi vysokoskolak)
Super, ešte jedna vec, pozrel som si ako vyzerá žiadanka http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Doku ... _zj_zc.pdf tuto je, ak máte čas sa na to mrknúť... Je tam kolonka "zo stanice" a "do stanice" ; potrebujem teda napísať iba dve konkréntne stanice?
Celoplošne to nefunguje?
-
miki690
Medium Professional
No ked je tu uz tato tema tak by som chcel poukazat na velmi zaujimavy jav v slovenskych zelezniciach a to taky ze cesky ISIC neplati na slovensku. Prve co cloveka napadne ze ved preco by aj mal ? Ono vtip je v tom ze ISIC = INTERNATONAL Student Identity Card. Tak ked je medzinarodny tak preco neplati na slovensku ?
-
axxis
Addict