Antik (bez viazanosti)

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
LiPol
Amateur
Amateur

Antik (bez viazanosti)

Príspevok od používateľa LiPol »

Potreboval by som poradiť od užívateľov ktorý o tom vedia, alebo sa s tým stretli/zažili.

Chcem Internet od Antiku, ale neviem ako je to s tou viazanosťou viem, že píšu bez viazanosti, ale verte v dnešnej dobe niekomu...

Tak sa vás pýtam: Fakt je to bez viazanosti a bez pokút či iných financií ak s nimi skončím zmluvu hoci som mal od nich napríklad dva mesiace internet?

Ďakujem a dopovede typu, že ak budem mať Antik nebudem chcieť od nich odísť.. nepíšte ;) potrebujem to vedieť ohľadom zrušenia zmluvy, či sa niečo platí.

Som študent a prínos financií kto vie aký nemám... preto sa môže stať, že budem musieť skončiť s nimi zmluvu. (rodičov škrtám nepodporujú internet, čo je aj dobré...)

Ešte raz Ďakujem.
brm
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

Re: Antik (bez viazanosti)

Príspevok od používateľa brm »

Áno, je bez viazanosti.. jediná finta je tá, že majú 3-mesačnú výpovednú lehotu... avšak stále lepšie ako byť viazaný 2 roky...

A taktiež si dávaj pozor, ak od nich berieš nejaké zariadenia, či sú Tvoje alebo sú vlastníctvom Antiku. Napr. ak berieš STB na TV, zaplatíš síce 99€, ale to platíš aktiváciu a samotný STB ostáva stále vlastníctvom Antiku a po ukončení zmluvy ho musíš vrátiť.

:)
LiPol
Amateur
Amateur

Re: Antik (bez viazanosti)

Príspevok od používateľa LiPol »

Ďakujem ti! Tých hoci 54 € by som nejako zohnal ak by som nestíhal ;) horšie by bolo ak by som musel zohnať 432 € :)
Beriem len internet :)
všetko im vrátim ak by náhodou som nestíhal platiť :)

Objednávam 8)

//autoeditácia príspevku (27 Dec 2012, 15:03)
Ešte ma stále nezapojili... :(

Prosím ako je to s tou verejnou ip? Je fakt verejná a koľko portov sa dá na nej otvoriť?

Ďakujem veľmi pekne

Tak si asi precitam ich obchodne podmienky nie ? ci ako student nemas cas ich citat ?