nazdar...normalne som si zapol komp, ked mi vybehla tabulka ze HDD : none atd...a potom ze insert system disk....som z techniky jelen...nema niekto nejake riesenie co mozem skusit? rady typu kup novy HDD nemusite...skor mi dajte nejaku dobru ponuku v okoli ZA... prosiiiiiiiim bez PC som strateny
hmm . tak možno podrobnejší popis o aký disk ide a podobne by bodli . . vytiahni kábel a daj naspäť a určite nekupovať nový disk pred pokusom o preinštalovanie windowsu
JAnci28 napísal:hmm . tak možno podrobnejší popis o aký disk ide a podobne by bodli . . vytiahni kábel a daj naspäť a určite nekupovať nový disk pred pokusom o preinštalovanie windowsu
ako mam preinstalovat windows?... cez bios sa to ako robi?
radkio napísal:ako mam preinstalovat windows?... cez bios sa to ako robi?
aha . čiže ty si megalamka . . . no tak daj CD windowsu do cdromky a pri spúšťaní PC stláčaj F8 alebo F11 alebo ja neviem čo ( alebo nastav priamo v biose ako prvé bootovanie z CD romu a ideš
JAnci28 napísal:aha . čiže ty si megalamka . . . no tak daj CD windowsu do cdromky a pri spúšťaní PC stláčaj F8 alebo F11 alebo ja neviem čo ( alebo nastav priamo v biose ako prvé bootovanie z CD romu a ideš
jj..ja osm absolut anti talnet..diky..idem to skusit...
jeezis nevies o co ide a ides si sam preinstalovat win.. Fu. najprv sa pozri,ci nemas povytiahnuty napajaci kabel alebo ide kabel z hdd. Alebo skus v biose zadat automatic detect hardisk. reinstalacia wit ti tu nepomoze.
menšia otázka: keď mu ten disk nenašiel Bios tak ako môže chcieť preinštalovať Widle??? pokial viem tak widle sa inštalujú iba na disk či už je niečo nové? (a keď mu ešte nejde v Biosi hmm to čo ho bude ovládať prstami ten disk?). Nehrajkal si sa s jumperma?