Burrrn a nefunkcny Nero/ImgBurn
Burrrn a nefunkcny Nero/ImgBurn
Ahojte, pri rozdelovani flac suborov som skusal program Burrrn, potom som skusal vypalit nejake data v Nero v.6, ale uz nefungoval, program sa zastavil na 1%, kurzor zamrzol a pocitac som musel vypnut len podrzanim tlacidla na case. Rovnako nefunguje aj ImgBurn. Myslel som, ze je chyba v dvd mechanike - laser, ale v Burrrne vypalenie audio suborov funguje.
Re: Burrrn a nefunkcny Nero/ImgBurn
Možno si Burrrn prepísal nejaké ovládače k napaľovačke, ktoré Nero ani ImgBurn nezvláda. Skús preinštalovať Nero a ImgBurn.
tak som preinstaloval Nera, odznovu som nahodil ovladac k mechanike - nic
, zastavenie na 1-6%, zamrznutie kurzora, nepomoze ani makky reset... zato Nero vypali napr. mp3 na cd v pohode, problem je s dvd a napr. videosubormi, ktore tam chcem dat... pomozte 
//autoeditácia príspevku (04 Nov 2014, 12:31)
este aj test urobi Nero v poriadku a napali dvd, tak to uz vobec nechapem
, nepomohlo ani vycistenie registrov (Revo uninstaler), tak to som v peknych sr....ch 
//autoeditácia príspevku (04 Nov 2014, 12:31)
este aj test urobi Nero v poriadku a napali dvd, tak to uz vobec nechapem
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
Test Nera je len akasi simulacia, ktora nema s napalovanim nic spolocne. Pri teste sa mozno akurat tak overuje obraz toho co chces napalovat, ze ci je to v poriadku.
prepac, nesuhlasim tak celkom - na tom dvd je 4,... tvrdych GB
, asi som to nespravne pomenoval, konkretne som robil: "Vytvorit datovy disk" a on ho previt (Nero) kupodivu vytvoril
, ale ked ma normalne vypalit dvd s videosubormi, tak ani b....i
-
hojko
Site Admin
- Kontaktovať používateľa:
A co ma vytvorenie datoveho disku alebo disku s videosubormi na disku spolocne s tym, ze ci ti to nenapalilo??? Proste Nero to vytvorit moze vediet, moze to pekne ulozit na disk, prebehne simulacia, kde sa otestuje tento obraz disku a ked ma prist na skutocne napalovanie, tak to zlyha.