C/C++ alebo Java

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
QyncY
Expert
Expert
Používateľov profilový obrázok

C/C++ alebo Java

Príspevok od používateľa QyncY »

Chcel by som sa začať venovať aktívne niektorému z nasledujúcich programovacích jazykov: C, C++ alebo Java.
Viete mi poradiť s ktorým by som mal začať a prečo? Som relatívne pokročilý programátor v PHP, takže by som rád pokračoval v objektovo-orientovanom programovaní, ktoré je ževraj až v C++. Netreba však začať najprv s C a potom prejsť na C++? Aké sú výhody Java voči C++ (poprípade naopak)?
javatar
Hardcore addict
Hardcore addict

Re: C/C++ alebo Java

Príspevok od používateľa javatar »

C++
:plus:
vykon
moznost viacnasobneho dedenia
:minus:
syntax - lahsie urobis chybu a tazsie ju hladas

JAVA
silna typovost
platformova nezavislost
hlavne vykon
paralen
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa paralen »

vyhody Java?
- multiplatformnost
- nie je tam krkolomna smernikova aritmetika
- vela uzitocnych balikov
- subjektivne... dobre sa v tom programuje :P

vyhody C++
- rychlost

Imho ked chces ist do C++, tak chod rovno do neho (kedze vies php)...
harrison314
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa harrison314 »

Co tak C# ? Ja som z PHP presiel nan a potom na C++.
Budes usetreny od krkolomnych nazvov v Jave a jej pomalosti.
Je to OO jazyk z prvakmi funkcionalneho a este nejake ine zaujimave technologie napr. zrnko apektoveho programovania a v podtstae nicom ta neomedzuje ( Java je cisto a tvrdo OO jazyk, jedna trieda jeden subor ) a sucane sa v nom da programovat dost efektivne.
Ak si zvyknuty na Windows je to asi lespia moznost ako java.

Lahko sa uci, API je lehko zapametatelne a logicky usporiadane.
Program mas plne pod kontrolov.
Multiparadigmovost
Nenuti ta deklarovat (ani osetrovat) vynimky ktore nenstanu
Linq,PLinq
Linkovanie kniznic napisanych v C/C++
Pomalsi ako C++ ale rychlejsi ako Java.