chce odísť

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
damiamarl
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

chce odísť

Príspevok od používateľa damiamarl »

Zdravím, som študent na vš a našiel som si na internáte dievča, ktoré mi osobnostne veľmi sedí a sme super dvojka..kvoli nej som dokonca prestal fajčiť. No moj problem je taky: Sme spolu, lúbime sa, no ona na túto školu prišla preto, lebo ju nezobrali na inú, čo je jej veľký sen. To bolo práve to, čo nechcela, sa na niekoho naviazať. Niekedy v júny robí prijímačky a ak ju zoberú, odíde. Nechcem ju presviedčať, nechcem jej v tomto radiť, na tú školu chcela ísť už od detstva.

Prosím, ak viete, poradte. Dajte nejaké typy, ako ju prehovorím aby ostala. Jediné, čo mi z toho vyplýva je len sa modliť, aby ju tam nezobrali. Ale má takmer rok na prípravu na prímačky ... :?
Grim
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Re: chce odísť

Príspevok od používateľa Grim »

...poradil by som ti počkať na výsledok...nechceš ju presviedčať, ale chceš od nás rady, ako ju prehovoriť...ak sa tam dostane, nechaj ju ísť, pre jej dobro...
CheZteR
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa CheZteR »

dobra skola jej do zivota da viac ako studentska laska
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »

Ako dlho spolu chodíte? Ako ďaleko budete od seba, ak sa na tú školu dostane? Ako ďaleko od seba máte svoje domovy?

Predpokladám, že ste sa do seba zaľúbili len teraz pár týždňov dozadu tento semester (ak by ste sa zaľúbili už minulý rok, určite by prijímačky skúšala už teraz v júni a nie budúci rok). Za pár týždňov nemôžeš dokonale odhadnúť svojho partnera, čo ak po čase ošiaľ zamilovanosti opadne a zistíte, že si vôbec nepasujete? Ona by bola blázon, ak by kvôli niečomu takému nešla na svoju vysnívanú školu, ktorá jej môže priniesť väčšie šťastie a úspech v živote.