Cierna obrazovka - nenacita Windows.

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
chlado
Zablokovaný
Zablokovaný

Cierna obrazovka - nenacita Windows.

Príspevok od používateľa chlado »

zdravim, mam problem ked zapnem pocitac nenacita Windows.
miesto nacitavacieho loga ostane len cierna obrazovka. neviem co s tym.

bolo mi poradene aby som sa dostal do nudzoveho rezimu - F8
a tam sa spustil CHKDSK.

lenze ked som stlacal F8, vypisalo mi len 3 moznosti nacitania wwindowsu - disketova mechchanika - hdd -cd mechanika
- vlozil som teda CD do mechaniky apustil to cez nacitanie cez ..

nacitalo a dlo moznosti na reinstall a opravu. dal som opravu ale nic sa nedialo , len hlaskA ZE KED NAPISEM EXIT TAK SA SYSTEM RESTARTUJE.. KED SOM TO SPRAVIL zas po sputeni vsetko skoncilo na ciernej obrazovke.

...neskor som sa este neviem akym sposobom dostal do prikazoveho riadku kde som napisal chkdsk, dal enter a vysledok bol ze mi napisalo - svazek pravdepodobne obsahuje jeden nebo vice neodstranitelnych potizi.

viete mim pls poradit nieco ine? ... sorrz za preklepy ale pisem z NB kde mam prasknuty displej takze moc toho nevidim.

dakujem za rady
Janio
Zablokovaný
Zablokovaný
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Cierna obrazovka - nenacita Windows.

Príspevok od používateľa Janio »

Aký máš win ? Vyskúšaj reinstall
chlado
Zablokovaný
Zablokovaný

Príspevok od používateľa chlado »

mam XP professional.

..nakoniec som to vzdal a dal technikovi. skusi mi komp prehnat dakym softom a uvi co sa s tym d robit...

ale asi bude nutny nakoniec ten reinstall
Speedy92
Novice
Novice

Príspevok od používateľa Speedy92 »

mam podobný problém