Epic friendzone, existuje cesta von ?
Epic friendzone, existuje cesta von ?
Nebudem sa rozpisovať v stručnosti :
Pred vyše pol rokom som sa zaľúbil do mojej dlhoročnej kamarátky(20r, ja tiež 20r.) , pár týždnov po jej rozchode s frajerom.
Odvtedy sme v kontakte každým dňom intenzívnejšie a intenzívnejšie, takmer všetok voľný čas trávime spolu,
spávam u nej sem tam, (ja študujem v inom meste(dokonca krajine) ako ona a bývame zase v inom meste) No aj tak sme strašne veľa spolu, hoci ma to stojí veľa úsilia a financií snažím sa svoj čas čo najviac adaptovať tomu aby som ho mohol tráviť s ňou
Cez leto, som ju počas dovolenky pozval na večeru, kde som jej vyznal city no povedala mi že na vzťah nie je pripravená a nevie si predstaviť vzťah s niekým z parite (aj jej ex patrIL) do partie.
Od leta prešlo veľa času a všetko sa aspoň v mojich očiach vyvíjalo pozitívne, boli sme spolu intenzívnejšie, boli sme otvorenejší a navzájom sme sa stali jeden druhému tými najbližšími osobami, no nie a nie pohnúť sa vpred.
Existuje podľa vás vôbec niečo čím by som ju mohol presvedčiť, že práve vzťah so mnou by jej mohol pomôcť zabudnúť na všetko to zlé z predošlého vzťahu a že za pokus to stojí ?
Posledné 3 dni, po tom čo som jej k narodeninovému blahoželaniu (formou listu) pripomenul to, že ju ľúbim akoby ochladla voči mne, no môže to byť i záťažou čo má v škole a možno i mojím precitlivelím vnímaním každého detailu.
Ďakujem
Pred vyše pol rokom som sa zaľúbil do mojej dlhoročnej kamarátky(20r, ja tiež 20r.) , pár týždnov po jej rozchode s frajerom.
Odvtedy sme v kontakte každým dňom intenzívnejšie a intenzívnejšie, takmer všetok voľný čas trávime spolu,
spávam u nej sem tam, (ja študujem v inom meste(dokonca krajine) ako ona a bývame zase v inom meste) No aj tak sme strašne veľa spolu, hoci ma to stojí veľa úsilia a financií snažím sa svoj čas čo najviac adaptovať tomu aby som ho mohol tráviť s ňou