IOS vyvojar vs java/.NET mzda

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
radovan255
Novice
Novice

IOS vyvojar vs java/.NET mzda

Príspevok od používateľa radovan255 »

Ahojte, chcem sa spytat, ako su hodnoteny vyvojari ios v porovnani s .NET alebo java. Pracujem ako .NET vyvojar v C# a je to viac menej istota. Ponuk vela, plat 1500e bezproblemov v kazdom vacsom meste (mometalne Zilina). Kedze moja laska v apple zariadeniam neuticha, priam eskaluje,zacal som sa venovat vyvoju pre Ios. Prva appka je uz na ceste. Avsak pri prezerani pracovnych prilezitosti sa ma vzdy zmocni neistota. Ponuk je niekolko nasobne viac na C# atd. Skusil som v Bratislave jeden pohovor, kde mi ponukli nastup 900e v hrubom ako junior Ios developer. Viem ze o platoch sa nehovori(mozete mi odpisat aj prostrednictvom PM), ale bol by som vdacny za info ohladom mzdy vyvojara pre tuto plaformu. Nemusia to byt konkretne cisla junior/senior, staci porovnanie s vyssie spomenutymi. Dakujem
eMPiko
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: IOS vyvojar vs java/.NET mzda

Príspevok od používateľa eMPiko »

Moj osobny dojem je ze iOS programator zaraba oproti Java/.Net trochu viac. 900 je extremne malo a ta firma sa teda snazila usetrit na tebe.
Fabo
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Fabo »

Mobile IMHO je istym sposobom podobny webdevelopmentu...

tzn. ze mas velke mnozstvo kadejakych malych firmiciek, ktore robia kadejake freelance projekty za drobne, a potom mas velke firmy, kde to funguje inak, a kde sa da aj slusne zarobit. Takze urcite ked to chces robit tak hladaj dalej, len proste treba sledovat kedy sa zjavi nejaka poriadna firma co robi relevantny vyvoj. Existuju take veci aj na Slovensku.
refr0
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa refr0 »