Kukláči prvýkrát zastrelili človeka
Kukláči prvýkrát zastrelili človeka
http://www.sme.sk/c/3245289/Kuklaci-prv ... oveka.html
Policia konecne urobila to, co ma. "Chranit a sluzit".
Dobra praca jednotky.
// Pridana anketa. Tomasito
// dikes. Enter00
Policia konecne urobila to, co ma. "Chranit a sluzit".
Dobra praca jednotky.
// Pridana anketa. Tomasito
// dikes. Enter00
-
Andi_Cibula
Addict
- Príspevky: 3692
- Registrovaný: 18 jan 2006, 15:01
- Bydlisko: Šalingrad
- Kontaktovať používateľa:
Vcera som stravil diskusiu s kamosom, ktory toto konanie povazoval za popravu. Podla toho co som sa mal moznost dozvediet vsak policia naozaj konala v sulade s prislusnymi zakonmi. Je sice pravda, ze vydavanie sa za kuklacov bolo pouzite v ramci boja v podsveti uz niekolko krat, ale kazdy by si mal uvedomit, ze pokial pride do kontaktu s JOU, resp. s jednotkami PPU, na neuposluchnutie vyzvy moze tvrdo doplatit... najma ked v tomto konkretnom pripade mal na nich manik vybehnut so sapikom.
-
zelovoc
Darca
- Príspevky: 4303
- Registrovaný: 15 okt 2005, 9:01
- Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
- Kontaktovať používateľa:
nepoznam vsetky detaily, videl som len kusok v tele. novinach a daco zachytil. osobne ma prekvapilo ze toto je prvy clovek ktoreho zastrelili, som myslel ze ich uz bolo omnoho viac. podla toho arzenalu co som tam videl, tak mi to pripadalo ako keby to bol skor nejaky "zberatel". ale na kuklacov sa nebeha so samopalom v ruke, asi bol sfetovany, tak ma napada, nebol o nom clanok v +7 dni asi tak pred rokom-dva?
dalsia vec, ked uz idu fizli na zatah s tym ze dotycny je podozrivy z drzania zbrani tak sa im ani necudujem ze su maximalne ostrazity a pripraveny strielat. vzdy lepsie ked to dostane daky hajzlik nez policajt.
dalsia vec, ked uz idu fizli na zatah s tym ze dotycny je podozrivy z drzania zbrani tak sa im ani necudujem ze su maximalne ostrazity a pripraveny strielat. vzdy lepsie ked to dostane daky hajzlik nez policajt.
Čítal som tu diskusiu na SME. Veľmi by ma zaujímalo, že čo podľa nich chcel ten chlapik s nabitým samopalom pripraveným na strelbu robiť, ked nie strieľať.
-Na jednej strane sa ľudia sťažujú, že nemôžu zlodeja streliť ani do nohy, lebo ich zavru a na druhej sa im toto nepáči.
-Vidno, že si nevedia tvoriť vlastný názor a riadia sa tým, čo im nepriamo podsúvajú masmédia.
-Teší ma, že takýchto ľudí moc nevídam tu na hojkovi.
-Na jednej strane sa ľudia sťažujú, že nemôžu zlodeja streliť ani do nohy, lebo ich zavru a na druhej sa im toto nepáči.
-Vidno, že si nevedia tvoriť vlastný názor a riadia sa tým, čo im nepriamo podsúvajú masmédia.
-Teší ma, že takýchto ľudí moc nevídam tu na hojkovi.
-
P3Bo
Guru wannabe
- Príspevky: 2363
- Registrovaný: 30 aug 2006, 21:43
- Bydlisko: mizantropia
- Kontaktovať používateľa:
Beriem to takto dostal čo chcel a mňa veľmi mrzí keď vidím v telke zabitého policajta práve kôli takýmto ľuďom. Osobne by som však privítal keby sundali rovno nejakého mafiána a nie tohoto bezvýznamného pouličného grázlika. Je to iba zbytočne nafúknuté ,diskusia o tom či je to správne je podľa mňa absolútne bezvýznamná pretože policajt konal v záujme vlastného života -teda v sebaobrane. Svet to nezmení možno iba psychiku daného človeka ktorý ho zabil.
-
miki690
Medium Professional
- Príspevky: 1255
- Registrovaný: 07 okt 2005, 22:07
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Akoze podla mna nieje o com .. chlapik neuposluchol vyzvu, bol jednoznacne varovany a kuklaci boli proste na to vycviceni a pripraveni a ked na nich vybehol so sapikom tak je to jeho problem. Jednoznacne policajti konali spravne, aj ked mozno nemusel zomriet , chlapik im velmi na vybr nedal... a ta diskusia na SME .. precital som par prispevkov a bolo mi z toho na grc ... akoze ludia tam nadavaju na policiu, na to ze ho nemali zabit a ze su to blbci ... by som chcel vidiet toho frajera co by sa postavil pred nafetovaneho typka so sapikom a kludne by pockal kym ho zastreli ... keby toho grazla zabil hocikto iny ako policajti , ale zabil by ho v sebaobrane ak by z toho az take halo nebolo, ale kedze to spravili fizli tak je to zrazu skandal
kam toto speje ? dajme fizlom zbrane ale nesmu ich pouzit ? tak to im rovno mozme dat striekacie pistole, nech postrasia zlocincov ...
-
jin
VIP
- Príspevky: 5066
- Registrovaný: 25 jún 2005, 11:11
- Bydlisko: Bratiska
- Kontaktovať používateľa:
Konali jednoznačne správne o tom niet pochýb. Kukláči na to sú vycvičení a konali sa iba podľa toho, čo ich naučili. Keď na vás vybehne maník so samopalom a podľa opisu človeka by som tipoval ,že poistka by dlho neostala v polohe N/A, tak bola reakcia adekvátna. To, že to chytil priamo do srdca bola nešťastná náhoda.
-
krupica_dnb
Medium Professional
- Príspevky: 1035
- Registrovaný: 27 aug 2005, 10:56
- Bydlisko: ZV
- Kontaktovať používateľa:
jasné že by to bolo o inom, keby mal v garáži zbrane z WW2 - čisto zberateľské veci-- veď takých je dosť... Ale keď mal týpo aj fet tak to asi nieje len zberateľ.... a jasné že na mieste policajta by ho radšej rozstrieľal ako čakal či zabije mňa alebo kolegu...
Ale zas je pravda že keby ho chceli zabiť bezdôvodne tak mohli- stojí, zastrelia ho, položia pod neho nabitého kalacha a povedia že sa stalo toto, ale to je veľmi nepravdepodobné- takže aj tak, urobili správne- sú za to platení, je to ich práca- chrániť životy a majetok občanov, ako aj ich samých
Ale zas je pravda že keby ho chceli zabiť bezdôvodne tak mohli- stojí, zastrelia ho, položia pod neho nabitého kalacha a povedia že sa stalo toto, ale to je veľmi nepravdepodobné- takže aj tak, urobili správne- sú za to platení, je to ich práca- chrániť životy a majetok občanov, ako aj ich samých
-
Carver11
Light Star
- Príspevky: 218
- Registrovaný: 10 aug 2006, 11:23
- Bydlisko: Šanghaj, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
diskusia k tomu clanku bola naozaj zaujimava. "mali ho strelit do kolena, aby potom cely zasobnik poslal do okolia?" paci sa mi, ako niektori dokazu sudit, ked tam neboli. osobne si myslim, ze zasah bol primerany. len by asi bolo dobre zo strany policie zverejnit videozaznam prepadu. na druhej strane, ak je len spolovice pravda, co vsetko ten clovek zbieral a ze bral drogy, tak neviem, ci nebude proste lepsie, ze ho zastrelili. je to drsne, ale je to tak. nerozumiem, preco policia je vzdy ta zla. v USA, Nemecku, Francuzsku su tieto policajne zlozky hrdinovia, ktori zabijaju zlych a zachranuju dobrych. u nas su to len vrahovia, ktori zastrelia nevinneho cloveka. dokonca aj unosca v kaplnej, ktoreho postrelili, je podla niektorych ludi obet policajnej brutality. nad tymto sa rozum zastavuje. nech si niekto niekedy vyskusa, ked na neho vybehne pomatenec s nabitou zbranou, ake to asi je...
-
Shark NX
Addict
- Príspevky: 4304
- Registrovaný: 05 jan 2007, 21:24
- Bydlisko: CZ-Prg>SK-Ba>PL-Waw
- Kontaktovať používateľa:
carver no som zvedavy jak by si pri tej bolesti este strielal do ovzdusia ... akonahle dostanes naboj do jablcka v tej sekunde sa ti podlomi koleno a lezis ... jedine keby z tej bolesti stlacil spust ... potom je ucinnejsie rameno ....ked trafis nerv tak z tou rukou nepohne
A myslis si ze pri zasahu tam beha nejaky dilinko z kamerou a nataca to???
Ale suhlasim ze na tomto slovensku to je pomiesane ... Tiez berem Zasahovku resp "SWAT" ako hrdinov ... ne ako policajtov z povolenim zastrelit
A myslis si ze pri zasahu tam beha nejaky dilinko z kamerou a nataca to???
Ale suhlasim ze na tomto slovensku to je pomiesane ... Tiez berem Zasahovku resp "SWAT" ako hrdinov ... ne ako policajtov z povolenim zastrelit
-
Shark NX
Addict
- Príspevky: 4304
- Registrovaný: 05 jan 2007, 21:24
- Bydlisko: CZ-Prg>SK-Ba>PL-Waw
- Kontaktovať používateľa:
Hovorim ze jedine od bolesti alebo proste reflex ... Z tym zazamom ...dobre na helme moze byt ...ale osobne nevidim potrebu ukazovat to verejnosti ... co ti to da?? ...pousmejes sa ako pekne dostal a nejaky dochodci sa zacnu burit ze jaky skandal ...
a v kazdej zasahovej jednotke je brane tak ze akonahle utocnik namieri na kohokolvek v tom momente mas povolenie postrelit alebo zastrelit ...
a v kazdej zasahovej jednotke je brane tak ze akonahle utocnik namieri na kohokolvek v tom momente mas povolenie postrelit alebo zastrelit ...