Kúpa novej TV

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
DareDeviLs007
Novice
Novice

Kúpa novej TV

Príspevok od používateľa DareDeviLs007 »

Nazdar,ako nie som odborník na TV a preto sa vás tu chcem niečo spýtať, asi už každý z Vás sa stretol s problémom akú novú TV kúpiť, tak ja sa rozhodujem medzi dvoma modelmi...

a buď to Samsung UE40C7000 alebo LG 42LE8500

ako je mi jedno či má 3D alebo nie, ja by som chcel vedieť ktorá podľa Vás je z nich lepšia, vaše postrehy a tak... lebo poprezeral som viacero fór a niekto si tú LG pochvaľuje a niekto nie... niekto hovorí, že na LG mu tam behajú nejaké biele pruhy... ako viem, že tá LG ma FULL LED podsvietenie a Samsung má EDGE LED, preto sa Vás pýtam, že ktorá je podľa Vás lepšia...výbava, kvalita obrazu a tak :) ;)

Za odpovede vopred pekne ďakujem :)
Ryan Giggs
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok

Re: Kúpa novej TV

Príspevok od používateľa Ryan Giggs »

Kvalitou obrazu jednoznačne LG, vybavou Samsung. Ak teda využiješ možnosť pripojenia k netu. Ak však chceš mať ešte o dosť lepši obraz (aj nejaku tu vybavu), tak odporučam plazmu PANASONIC TX-P42VT20E. A ak ti netreba 3D, tak Panasonic G20, ktory môžeš mať za tu cenu aj v 50".

Na LG "behaju pruhy", Samsung je zas (kvôli edge led) "fľakaty".
DareDeviLs007
Novice
Novice

díky, lebo hovorím som preliezol dosť veľa toho ohľadom toho LG a tak práve toto sa tam spomínalo, ako aj problém s True Motion 200, že obraz niekedy seká a pár ľudí skúšalo zapnúť ten true motion a že vraj to bolo horšie tak preto sa ako pýtam... :) ako som si hovoril, ako značka podľa mena sa mi viac pozdáva Samsung, ale len predsa je to väčšia investícia, tak samozrejme, že chcem čo najväčšiu kvalitu za tie peniaze, preto sa pýtam, že čo je teda také to naj... ako si ďalej spomínal, samsung tou výbavou, samozrejme že chcem tú TV dať aj na net, teda že ho k nej pripojím, preto hľadám také najideálnejšie riešenie takej telky...
Ryan Giggs
VIP
VIP