Kurz programovania

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Koalpp
Amateur
Amateur

Kurz programovania

Príspevok od používateľa Koalpp »

Caute chcel by som sa naučiť niečo z programovania, študoval som grafiku na strednej, tam sme sa venovali CSS a HTML ale inak som začiatočník .
Teraz mam full time prácu v Nemecku co moc nesúvisí s týmto ale chcel by som absolvovať nejaký kurz on-line, na internete je toho viac skillmea, kurz programovaní cz, greenfox academy, coursera. Ceny sa líšia od 100€ po 8000€ a vôbec si neviem vybrať.
Viem že povie niekto že je toho veľa na YouTube zadarmo ale rad by som si to potom napísal do životopisu tak nejaký diplom by sa zišiel.
Viete mi poradiť co si zvoliť? Nejaka stredná cesta na začiatok by som začal zľahka, uvidim vôbec či sa z toho zamestnam, možno najprv nejaký side job , viem že to nemusí byť sranda pre nováčika.
aacid
Hardcore addict
Hardcore addict

Re: Kurz programovania

Príspevok od používateľa aacid »

coursera a edx su fajn, vlastne su to kurzy z ozajsnych vysokych skol, s tym ze tie kurzy su zadarmo a ked chces tak si vies potom priplatit za certifikat.

pokial chces nieco interaktivnejsie tak codecademy je velmi dobre, vsetko je to v browseri, priamo tam editujes kod a nasledne sa to validuje ci to mas spravne. podla mna na zaciatok je toto idealne.
tiez je tam moznost nejakeho premium a su tam nejake certifikaty.

osobne si ale myslim ze certifikaty su zbytocnost, rozumny zamestnavatel si tvoje vedomosti preveri sam a nebude sa spoliehat a kadejake certifikaty...
Laster
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Re: Kurz programovania

Príspevok od používateľa Laster »

Platiť za nič nemusíš, papier taktiež nepotrebuješ, budeš potrebovať projekty a zvyšok si potom preverí zamestnávateľ sám.