Kvalitny Phone - Stredna Trieda

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
TAW
Amateur
Amateur

Kvalitny Phone - Stredna Trieda

Príspevok od používateľa TAW »

Čaute, chystám sa kúpiť nový phone. Budget je cca 200€.
Požiadavky:
- plynulý chod systému
- lepšie spracovanie (samozjeme v rámci môjho rozpočtu)
- obstojný fotoaparát
- dostačujúci výkon (žiadné hry nehrám, využitie je internet, mails, photo, nenáročné app.,čítanie článkov na webe, navy.)
-výdrž batére jeden deň
NOTE: dual sim - výhoda
(SK jazyk nie je potrebný)

Vďaka tomuto fóru a viacerým z vás (vďaka za cenné informácie), som zúžil výber zatiaľ na tieto dva typy:
1.Huawei p9 lite (207€ -cena za ktorú by som ho kúpil)
2.Xiaomi Redmi 3 S (180€)

Rád by som sa vás opýtal na 4 rady/typy:
1.Ktorý z týchto dvoch mobilov by ste si kúpily keby máte podobné požiadavky a využitie ako ja ?
2.Ak máte niekto skúsenosti ktorý z týchto dvoch má kvalitnejšie spracovanie ?
3.Ktorý má lepší výkon (som laik v tomto smere ale všimol som si že Xiami má 3gb ram proti 2, ale zas nemá lepší procesor P9 ?)
4.Ak máte skúsenosť ktorý z týchto dvoch má lepšie photo za optimálnych sveteľných podmienok ?

Každý vhodný typ sa zíde :) Chystám sa objednať si phone dnes po prípade zajtra (Mal som samsung S3 ale padol mi do oceánu, zabudol som naň pri potápaní. Mal som ho tri 3-4 roky a fungoval perfektne.)

Ďakujem vopred za každú radu.
PS.: Ak máte ešte typ na niejaký iný phone(cena 200 €) a viete že by bol lepší, kľudne napíšte.
androidak
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok

Re: Kvalitny Phone - Stredna Trieda

Príspevok od používateľa androidak »

Z tých dvoch by som si určite vybral P9 Lite. Podľa mňa pôsobí hodnotnejšie ako Redmi 3S, a je aj trochu výkonnejší. Aj fotky z neho mi prídu krajšie. Navyše má Full HD displej oproti HD u Xiaomi.
TAW
Amateur
Amateur

Ďakujem za radu. Máš pravdu, s tvojíme argumentmi plne súhlasím. 3S má ale u mňa plus pri: