Ludovi liecitelia

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
jarda.j
Guru wannabe
Guru wannabe

Re: Ludovi liecitelia

Príspevok od používateľa jarda.j »

No nedá sa všeobecne odsuzovať, predsa len toho o človeku súčasná lekárska veda nevie až tak moc. Používa v niektorých oblastiach dávno opomíjané skúsenosti z pred tisícročí /aj Čína/. Ja som mal konkrétne problémy s chrbticou, chodil som mesiace ku slovutným odborníkom, o ktorých nepochybujem ani teraz. Náhodne som sa dostal k jednomu ľudovému liečiteľovi, a nemal som čo stratiť, a za minútu som bol v pohode. Iba kľbmi na ruke poprechádzal po chrbtici, niekedy to luplo /hovoril o blogu", a od tej doby nemám žiaden problém. Neurológ - primár mi potvrdil, že o tom vedia. Mám lekárov aj v rodine.

Samozrejme všetko je zneužívané chamtivci, a zdravie predovšetkým, tam dá človek hocičo, a to aj lekárom.
hughito
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa hughito »

Tak zase ide aj o to, o aký typ toho ľudového liečiteľstva ide. V drvivej väčšine však ide o placebo.

Čo sa týka ľud. liečiteľstva a iných pod. techník (alternatívna medicína), odporúčam túto publikáciu.

SRneC to vystihol presne.
lowmanek
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa lowmanek »

podla man to az taky fake nie je...pred cca 3 rokmi som mal problemi s travenim (bolelo ma brucho a mal som kazdonnu sra*ku) obvodna lekarka mi dala nejake horke kvapky ktore ***** pomahali a tak som vyhladal nejakeho lud. liecitela...ved za pokus nic nedam.

Prisiel som tam, napojil ma na nejkae pristroje, dajakym zazrakom zistil ze mam na hovno pecen a dal mi nejake totalne horke, bilinkove kvapky a miernu dietu. Po mesiaci mi nebolo dokopy nic a pecen je akoby "zazrakom" zdrava.

Btw ked som k nemu prisiel a spytal sa ma na datum narodenia, tak mi povedal par vlastnosti a vacsina ak nie vsetky ma vystihovali...takze imo to az take placebo nie je...treba vyskusat :)
hughito
Redeemer
Redeemer