už dlhšie som rozmýšľal, že tu založím po Blastbitovom vzore tému o sebe a svojom životnom príbehu. Táto téma sa nebude týkať materiálnych vecí, nakoľko po materiálnej stránke mám v živote všetko, čo potrebujem, som skromný človek. Téma sa bude týkať mojich vzťahov so ženami a medziľudských vzťahov ako takých. Niektoré veci som už načrtol aj v mojej téme o dievčati, koncipientke zo seminára z Vyhní, pokúsim sa preto neopakovať. Zaujímali by ma Vaše názory na dané veci, prípadne postrehy, ako postupovať ďalej, prípadne, čo zmeniť, zlepšiť a pod.
V súčasnosti mám 28, vyštudované právo, pracujem ako advokátsky koncipient u jedného advokáta a popri tom som externým doktorandom. Narodil som sa o tri mesiace predčasne, pričom mi lekári nedávali veľkú šancu na život, resp. ak aj áno, s veľkými obmedzeniami. Napokon som vraj malý zázrak. Jediným mojim obmedzením je hendikep na pravej ruke a to chýbajúca časť dlane, úchopová schopnosť a chýbajúce štyri prsty. Nebolo to vraj so mnou jednoduché, ale som tu. Základnú školu som absolvoval výborne, tam som mal aj prvých kamarátov (aspoň som si to o nich myslel). Vo štvrtom ročníku som musel prejsť na inú základnú školu z dôvodu šikany, posmievania a závisti z dobrých školských výsledkov. Pritom ma zradili tí, o ktorých by som to najmenej čakal. Neskôr som po štvrtej triede ZŠ odišiel na osemročné gymnázium. Napriek tomu, že som chodil na cirkevné gymnázium, opäť som nemal šťastie na kolektív. Zdanliví kamaráti ma opäť šikanovali. Vysmievali sa mi a dávali mi najavo, že zo mňa nikdy nič nebude (v súvislosti so spomínaným hendikepom). Vraj som "kripel" a podobne. Bola to ťažká škola a nie príliš pozitívne roky, jediným pozitívom bola maturita a to, že som objavil svoje ďalšie smerovanie. Problémy s disciplínou vyústili v polovici gymnázia v rozdelenie triedy na dve (vraj kvôli vyhláške, ale všetci sme vedeli, že to bolo o inom). Na druhom stupni gymnázia to však lepšie nebolo, dávali mi dosť výrazne najavo, že medzi nich nezapadám.