>> MATURITA 2007 <<
kto tu hovori o sprtani?ginko napísal:ZHNiLa_KaCHNa , masino
vy ste co sprti na gympli ? ...nechapem preco by nemohol byt spokojny na nasej skole sa len tak odpoveda pretoze cele 4 roky kazdy na literaturu kakal...nevidim v tom nieco dolezite do zivota, mozno vy ste naozaj z tych sprtov co studuju a citaju rozne diela...Dvolezite ako dopadnu odobrne predmety, kedze predpokladm ze r1k1nko je na strednej odbornej skole
keby mas taku ucitelku litiky ako my, tak by si zistil co je to literatura...
brutalne prisna je... ale som jej za to z isteho uhla pohladu aj vdacny, lebo som sa vdaka tomu pripravoval na hodiny... nie vzdy ale pripravoval... a teraz ked sa ucim maturitne..ide to super... skoro vsetko si pamatam... iba rocnik ktory som preflakal sa musim ucit...
spoluziak, ktory sa flakal 4 roky... je uz len moj byvaly spoluziak, lebo ho nepustila k maturite...
povedal by osm ze to nieje len o prisnosti... ja som tiez litiku flakal a pamatam si toho dost... tu skor ide o teba a o to aku mas pamatmasino napísal:kto tu hovori o sprtani?
keby mas taku ucitelku litiky ako my, tak by si zistil co je to literatura...
brutalne prisna je... ale som jej za to z isteho uhla pohladu aj vdacny, lebo som sa vdaka tomu pripravoval na hodiny... nie vzdy ale pripravoval... a teraz ked sa ucim maturitne..ide to super... skoro vsetko si pamatam... iba rocnik ktory som preflakal sa musim ucit...
spoluziak, ktory sa flakal 4 roky... je uz len moj byvaly spoluziak, lebo ho nepustila k maturite...
je zaujimave ze ja si litiku pamatam ja ked som cele tie hodiny prekecal so spoluziackou
Presne... ja mam absolutne strasnu pamat na menajackb napísal:povedal by osm ze to nieje len o prisnosti... ja som tiez litiku flakal a pamatam si toho dost... tu skor ide o teba a o to aku mas pamat
je zaujimave ze ja si litiku pamatam ja ked som cele tie hodiny prekecal so spoluziackou
BTW, dneska jednicka z info