OVB a moj vztah... :(

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
Andrej.89
Novice
Novice

OVB a moj vztah... :(

Príspevok od používateľa Andrej.89 »

Ahojte, ja ani vlastne neviem ako mám začať. Len toľko, že priateľka sa zaplietla s firmou OVB, zlanárili ju hneď po maturite, isto viete.. mladý človek, a ich vymývanie mozgov... neviem už čo ďalej robiť, s priateľkou sme vyše roka, je to pekný zabhenutý vzťah, plánujeme spolu budúcnosť, cítime, že sme pre seba tí praví.. Som dosť zúfalý, pozrite sa, odkedy je tam, čo je pol roka, nezarobí skoro nič, naše dva životy živím ja, podotýkam, že som študent, mám síce dobrý zdroj príjmu, ale aj tak to mám v poslednom čase problém sám utiahnuť, nemá nikoho iného, rodičia jej neprispejú ani euro na život aj keby čo neviem.....a mesačné výdavky su teda pekné, už len školenia tejto suprovej firmy stoja okolo 50eur, a sú tak 2 do mesiaca,ale myslím že o OVB sa tu popísalo dosť... ako tak môže byť rada, že môže s nimi aspon bývať. Ako som spomínal, veľmi ju ľúbim, a nemienim ju kvoli OVB opustiť, aj keď nám to dosť hýbe životom.. viete človek ktorý nemá peniaze trpí, upadaá do depresií, a jej depresie trpím ja, priznám sa, že neraz som toc hcel ukončiť, ale nemám to srdce ju v tom nechať. Síce prišla na to že treba peniaze a že z OVB URČITE nebudú, vyjadrila sa že nakoniec zmení prácu...ale mám pocit, že to zase bude len nejaké poradenstvo typu OVB... neraz som jej skúšal vysvetliť, že kto chce peniaze musí chodiť do práce, ale je to márne. maximálne sa na mňa urazí, keď jej poviem že to by bolo najlepšie, že ona nebude každé ráno vstávať aby zarobila pár drobných... proste OVB jej totálne vymyli mozog. SOm veľmi zúfalý, prosím potrebujem sa o tom aspoň porozprávať a vypočuť si názory...
Hotwire
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: OVB a moj vztah... :(

Príspevok od používateľa Hotwire »