Pomoc pri kúpe PSP

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
I.B.M
Amateur
Amateur

Pomoc pri kúpe PSP

Príspevok od používateľa I.B.M »

Zdravím rozhodol som sa kúpiť konzolu PSP lenže čo sa týka konzol som absolútny amatér a neviem podľa čoho mám PSP kupovať, mohli by ste mi poradiť na čo sa pri kúpe pozerať prípadne odporučiť nejaký model? Ďakujem...
j@ro
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Pomoc pri kúpe PSP

Príspevok od používateľa j@ro »

V skratke: relativne vysoke investicie na viac origo hier, pre stiahnute hry potrebujes upraveny firmware (komplikacie s novymi modelmi psp najlepsie su z tohto hladiska 1000, 2000), iba zopar kvalitnych hier, nedokonale displeje.

Ja by som uz sucasne modeli nekupoval. Ak si chces vyskusat, pohladaj nejake bazarove 2000-ky. Uz je ohlasena nova verzia s lepsim hardverom, dotykovymi plochami a dalsimi vylepseniami, takze by som radsej pockal na tuto novinku.
MichalkoOo
Zablokovaný
Zablokovaný

Príspevok od používateľa MichalkoOo »

j@ro: ale to už nebude PSP že..
j@ro
Star
Star

NGP-Next Generation Portable

Konecne sa uz zamerali aj na HW stranku a tato "hracka" ma uz solidny vykon, dufam, ze to neprezenu s cenou.

http://teenit.sk/2011/04/10/najnovsie-p ... -portable/
http://sk.playstation.com/psp/news/nova ... index.html
danodrevo
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa danodrevo »